سه شنبه،18 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • سرعت عمل قابل تقدير دانشگاه علوم پزشكي در تكميل و تجهيز طرح هاي مهرماندگار حوزه سلامت را كه ديدم به شوق آمدم
      كد خبر: 5026
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
      تعداد بازديد: 680
      دستيار ويژه رياست جمهوري و رئيس ستاد مهرماندگار كشور عنوان كرد:

      سرعت عمل قابل تقدير دانشگاه علوم پزشكي در تكميل و تجهيز طرح هاي مهرماندگار حوزه سلامت را كه ديدم به شوق آمدم( دوشنبه 21 اسفند 91)

      وبدا لرستان: مهندس علي اكبر محرابيان دستيار ويژه رئيس جمهور و رئيس ستاد مهرماندگار كشور در جمع بندي نهائي نتايج سفر دو روزه خود به استان لرستان كه عصر روز گذشته در استانداري لرستان و در حضور اصحاب رسانه برگزار شد از سرعت عمل رياست دانشگاه علوم پزشكي لرستان تقدير كرده و اظهار داشت: سرعت كار تجهيز و تكميل بيمارستان شهيد رحيمي را كه ديدم به شوق آمدم.
      دكتر دهمرده استاندار لرستان در اين نشست اظهار داشت: مهرماندگار كاري بزرگ، به يادگار ماندني و باقيات و صالحاتي است كه در كارنامه درخشان دولت خدمتگزار باقي خواهد ماند و با ظرفيت بسيار بالائي كه دارد رشد و تعالي كشور را بدنبال خواهد داشت.
      استاندار لرستان با تقدير و تشكر از رياست محترم جمهوري و دستيار ويژه ايشان كه سخاوتمندانه سهم قابل توجهي از پروژه هاي مهرماندگار كشور را به لرستان اختصاص داده اند تصريح كرد: دشمنان و بدخواهان نظام جمهوري اسلامي از پيشرفت و ترقي ايران و الگو شدن آن براي جهان ناراحتند لذا همه بايد با همدلي كمك كنيم كه پروژه هاي مهرماندگار كه اين فرصت را فراهم كرده تا لرستان يك گام اساسي به جلو انداخته شود و عقب ماندگي هاي تاريخي اش جبران گردد هرچه سريعتر به فرجام خوبي برسند.
      در ادامه اين نشست دكتر اردشير شيخ آزادي به تشريح روند پيشرفت پروژه هاي مهرماندگار حوزه سلامت در لرستان پرداخته و اظهار داشت: سهم حوزه سلامت لرستان از پروژه هاي مهرماندگار چهار طرح شامل تجهيز بيمارستان آموزشي شهيد رحيمي، احداث دانشكده داروسازي، احداث مركز روانپزشكي خرم آباد و احداث و تجهيز بخش سوختگي بيمارستان شهيد چمران بروجرد است كه با عنايات ستاد مهرماندگار و حمايت هاي استاندار و مساعدت مسئولين در دولت و مجلس بخوبي در حال اجرا هستند.
      دكتر شيخ آزادي گفت:  فاز اول تجهيز بيمارستان شهيد رحيمي خرم آباد با 100 درصد پيشرفت فيزيكي و با صرف 105 ميليارد ريال انجام شده و سه فاز بعدي پروژه هم به 145 ميلياردريال اعتبار ديگر نياز دارد.
      وي در خصوص دانشكده داروسازي نيز گفت: اين پروژه با 8900 متر مربع زيربنا در دو فاز اجرا شده كه فاز اول آن با 4680 مترمربع زيربنا و صرف 43 ميليارد ريال با 100 درصد پيشرفت فيزيكي به اتمام رسيده و فاز دوم آن هم با 4220 مترمربع و 80 درصد پيشرفت در حال اجراست كه تجهيز آن نياز به 40 ميليارد ريال اعتبار دارد.
      دكتر شيخ آزادي در خصوص مركز روانپزشكي خرم آباد هم گفت: اين پروژه 52 درصد پيشرفت فيزيكي دارد كه براي تكميل به 33 ميليارد ريال اعتبار ديگر نياز دارد و آخرين پروژه از طرحهاي مهر ماندگار حوزه سلامت نيز احداث و تجهيز بخش سوختگي شهيد چمران بروجرد است كه با صرف 7/8 ميليارد ريال با 100 درصد پيشرفت فيزيكي آماده بهره برداري است.
      سپس محرابيان دستيار ويژه رياست جمهوري و رئيس ستاد مهرماندگار كشور از تمامي دست اندركاران پروژه هاي مهرماندگار تقدير كرده و اظهار داشت: مهرماندگار معنايش اين است كه ما طرحهاي كلان ملي را كه انتظارات مردمي را تأمين و تأثيرات فراواني در رشد و تعالي كشور دارند را با مديريت جدي منابع و بسيج امكانات در مسير تكميل و راه اندازي قرار دهيم.
      مهندس محرابيان كه صبح روز گذشته از طرحهاي مهرماندگار حوزه سلامت با حضور استاندار لرستان و رياست دانشگاه علوم پزشكي بازديد كرده بود اظهار داشت: سرعت كار دانشگاه علوم پزشكي در تكميل و تجهيز طرحهاي مهرماندگار حوزه سلامت قابل تقدير است كه از اين سرعت عمل به شوق آمدم.
      شايان ذكر اينكه بواسطه خرسندي و ابراز رضايت دستيار ويژه رئيس جمهور از پيشرفت پروژه هاي حوزه سلامت در لرستان ، اعتبارات قابل توجهي به ميزان 105 ميليارد ريال جهت ادامه تكميل و تجهيز پروژه هاي مهرماندگار اختصاص يافت كه اين روند گامي اساسي در رشد تعالي حوزه سلامت استان است.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543348 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 7.1663188934326 seconds.
memoryUsage : 8561Kb