سه شنبه،18 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دستان مهربان پرستار ،دستاني الهي است كه مرهمي بر دل نا آرام بيمار خواهد بود.
      كد خبر: 5036
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
      تعداد بازديد: 918
      ميرعمادي نماينده ولي فقيه در مراسم تجليل از 70 پرستار نمونه لرستان عنوان كرد:

      دستان مهربان پرستار، دستاني الهي است كه مرهمي بر دل نا آرام بيمار خواهد بود.( يكشنبه 27 اسفند 91)

      وبدا لرستان: آئين تجليل از 70 پرستار نمونه لرستان در زاد روز ولادت حضرت زينب كبري (س) و روز پرستار با حضور حجت الاسلام و المسلمين سيداحمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، دكتر اردشير شيخ آزادي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان و قائم مقام وزير بهداشت در استان و با حضور پرشور جامعه پرستاري لرستان برگزار شد.
      در اين مراسم با شكوه كه صبح امروز در تالار ابن سيناي بيمارستان شهيد رحيمي خرم آباد برگزار شد، حضرت حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي به ايراد سخن پرداخته و اظهار داشت: معرفت و ايمان ، عبادت و بندگي، عفت و پاكدامني و صبر واستقامت چهار معيار فضيلت يك زن نمونه مسلمان است كه زينب كبري(س) به عنوان اسوه زنان عالم اين چهار معيار در وجود مباركش موج مي زند.
      ميرعمادي گفت: زينب كبري شكوفه ولايت است كه در دامن عطوفت پرورش يافته و الگوئي ارزشمند براي زنان و دختران مسلمان است كه سالروز ولادت اين اسوه نمونه به زيبايي به روز پرستار نامگذاري شده و اين افتخاري بزرگ براي جامعه خدوم و تلاشگر پرستاري است.
      نماينده ولي فقيه در باب اهميت و ارزش شغل شريف پرستاري گفت: پرستار مظهر مهرباني و ايثار است كه با گذشت و فداكاري براي اينكه ديگران در آسايش باشند خود را به زحمت مي اندازد و بواسطه همين ايثارگري پرستار است كه در روايت آمده است كه پرستاران با اولياء الهي و پيامبران خدا محشور مي شوند چرا كه در زندگي خود سختي ها و گرفتاري ها را تحمل مي كنند و اجر و پاداش آنها در نزد خداوند متعال محفوظ است.
      ميرعمادي افزود: دستان مهربان يك پرستار كه به مداواي بيماران مي پردازد، دستاني الهي است كه مرهمي بر دل نا آرام بيمار خواهد بود لذا بر همه لازم است كه اين قشر زحمتكش را تجليل و تكريم نمايند چرا كه تجليل و تكريم از پرستاران، تجليل و تكريم از ايثار و فداكاري و گذشت آنهاست و در فرهنگ ديني ما چيزي برتر از احسان و نيكي وجود ندارد. نماينده ولي فقيه با ابراز تأسف از فاصله طبقاتي مادي كه در قشر پرستاري وجود دارد تصريح كرد: مزد و پاداش مادي پرستاران با زحمتي كه اين قشر مي كشند متناسب نيست و از اين بابت هميشه در رنج هستند و همانگونه كه مقام معظم رهبري همواره به رسيدگي به اين مشكل به مسئولين تأكيد مي فرمايند، همه بايد تلاش بكنيم كه اين رنج پرستاري بر طرف شود تا آنها با اطمينان خاطر به كارشان كه خدمت به بيماران است برسند.
      در ادامه اين مراسم از 70 پرستار برگزيده لرستان با تقديم لوح سپاس و هدايائي نقدي تجليل شد و برنامه هاي شاد و متنوع ديگري همچون موسيقي، تواشيح و ... نيز به اجرا درآمد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543348 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 4.9523057937622 seconds.
memoryUsage : 8581Kb