سه شنبه،18 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • آئين تكريم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد.
      كد خبر: 5632
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      تعداد بازديد: 1181

      آئين تكريم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد(پنج شنبه 26 پنج شنبه 26 دي ماه 1392)

      هوشنگ بادپي مدير پايگاه خبري و اطلاع رساني وبدا در لرستان- آئين تكريم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور دكتر رسول ديناروند رئيس سازمان غذا و داروي كشور و معاون وزير بهداشت ،دكتر اردشير شيخ آزادي رئيس سابق ،دكتر كورش ساكي سرپرست جديد،روسا و مديران دستگاه هاي اجرايي استان و جمع كثيري از اعضاء هيات علمي و كاركنان دانشگاه با شكوهي خاص برگزار شد.
      در اين مراسم كه صبح روز چهارشنبه بيست و پنجم دي ماه 92 در سالن زنده ياد دكتر ذهتاب مجتمع پيراپزشكي گلدشت دانشگاه برگزار شد پس از تلاوت آياتي زيبا و روحبخش از قرآن مجيد توسط حاج مهدي پاپي قاري بين المللي و برجسته استان ،در ابتدا كليپي از عملكرد دانشگاه طي چهارسال گذشته در حوزه هاي مختلف پخش شد و سپس دكتر اردشير شيخ آزادي گزارشي ، عملكرد دوران مديريت خويش را تشريح كرد.
      در ادامه حجت الاسلام مستاجران نماينده ولي فقيه در دانشگاه هاي استان و دانشگاه علوم پزشكي با اشاره به سيره عملي پيامبر اسلام و توصيه هاي نبي مكرم به اميرمومنان در باب حكومت داري اسلامي ، خدمات رياست سابق دانشگاه تقدير كرده و انتصاب دكتر ساكي را به سرپرستي دانشگاه تبريك گفتند.
      نماينده ولي فقيه در دانشگاه بومي بودن و سابقه خدمت سرپرست جديد دانشگاه در مناطق محروم كشور و آشنايي ايشان با محروميت ها را از مزيت هاي وي در روند جبران عقب ماندگي لرستان برشمرده و تصريح كردند كه لرستاني ها مردماني هستند كه اگر در مسئولين صداقت و درستي ببينند تا آخر پاي آنها خواهند ايستاد.
      سپس حجت اله سوري لكي نماينده سلسله و دلفان در مجلس شوراي اسلامي و رئيس مجمع نمايندگان استان با اشاره به اينكه امنيت و سلامت دو مقوله مهم و حياتي در حكومت داري اسلامي هستند گفت: در بحث امنيت از ابتداي انقلاب تا كنون خوب عمل كرده ايم بطوريكه تمام دنيا ياراي مقابله با نيروهاي امنيتي جمهوري اسلامي را نداشته و نخواهند داشت اما در بحث سلامت از خصوصي سازي انتقاد كرده و خاطر نشان كردند كه دولت تدبير و اميد بايد به وضع بهداشت و درمان كشور توجه بيشتري داشته باشد كه به لطف خدا اين چنين هم هست.
      در ادامه دكتر عبدي ديگر نماينده استان نيز با اشاره به پايين بودن ميانگين درآمد ،فقر و آمار زياد بيكاري در لرستان كار در اين استان را دشوار تلقي كرده و اظهار داشتند كه ساليانه چهل هزار نفر از لرستاني ها به دليل شرايط نامناسب لرستان و يا شرايط مناسب تر ساير نقاط كشور از استان مهاجرت مي كنند و مديران بايد نسبت به مردم مسئول و پاسخگو باشند و با پرهيز از پرداختن به حاشيه ها با برنامه ريزي و تلاش به دنبال حل مشكلات مردم لرستان باشند.
      در ادامه دكتر كورش ساكي سرپرست جديد دانشگاه نيز حوزه سلامت را حوزه اي حياتي برشمرده وبا تقدير از خدمات رياست سابق دانشگاه به عوامل عقب ماندگي استان اشاره كرد و گفت: بايد با پرهيز از منيت ها، تنازع ،تشتت و تفرقه و با روحيه وحدت و همدلي ،ابتكار عمل و اتخاذ راههاي خلاقانه و نوآورانه و استفاده از تمامي پتانسيل هاي استان در هر حيطه و چنته اي كه موجوداست ،سدهاي جلوي پيشرفت و توسعه استان را شكسته و با تفكرات ابتكاري و جهادي و استفاده از ظرفيت خيرين سلامت و خرد جمعي مشكلات حوزه سلامت لرستان را حل كنيم.
      سپس دكتر ديناروند سرپرست سازمان غذا و دارو نيز كه به نمايندگي از وزير بهداشت در اين مراسم با شكوه حضور يافته بود به ايراد سخن پرداخت .
      در خاتمه نيز طي مراسمي زيبا از خدمات دكتر شيخ آزادي رياست سابق و مهندس اميد علي پاپي سرپرست موقت دانشگاه كه طي سه ماه گذشته با ايثار و ازخود گذشتگي تقبل مسئوليت كرده بودند با تقديم لوح سپاس و هدايايي تجليل و ابلاغ سرپرستي دكتر ساكي نيز به ايشان تقديم شد.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543348 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.9046909809113 seconds.
memoryUsage : 8601Kb