دوشنبه،31 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • صدور مجوز ايجاد شعبه بين الملل دانشگاه علوم پزشكي لرستان در چهلمين نشست هيات امناي دانشگاه
      كد خبر: 5684
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
      تعداد بازديد: 736

      صدور مجوز ايجاد شعبه بين الملل دانشگاه علوم پزشكي لرستان در چهلمين نشست هيات امناي دانشگاه ( شنبه 19 بهمن ماه 92)

      هوشنگ بادپي مدير پايگاه خبري و اطلاع رساني وبدا در لرستان- در چهلمين نشست هيات امناي دانشگاه كه سه شنبه پانزدهم بهمن ماه جاري در وزارت بهداشت برگزار شد، با ايجاد شعبه بين الملل دانشگاه علوم پزشكي لرستان موافقت گرديد.
      در اين نشست كه دومين جلسه هيات امناي دانشگاه در سال 92 بود گزارش حسابرس قرائت گرديد و دكتر حسن امين لو كه رياست جلسه را برعهده داشت گفت: دانشگاه علوم پزشكي لرستان از حيث اجراي حسابداري تعهدي خوب عمل كرده و حركتي رو به جلو داشته و با تعديل اشكالات متعدد به حداقل ممكن، در اين زمينه عملكرد خوب و قابل قبولي داشته است.
      در ادامه آقايان دكتر حميد رضا كدخدائي، دكتر علي كائدي، دكتر علاء الدين بروجردي و دكتر عليرضا آذرگون اعضاي هيأت امناي دانشگاه هر يك بطور جداگانه به طرح ديدگاهها و نقطه نظرات خود پرداخته و مقرر شد نتايج عملكرد دانشگاه و رنكينگ آن نسبت به ساير دانشگاههاي علوم پزشكي اعلام و اعتبارات و وضعيت مالي هر يك از واحدهاي تابعه دانشگاه به تفكيك واحد، قبل از تشكيل جلسه هيات امنا به اطلاع اعضا رسانيده شود تا اعضا با اشرافيت بيشتري نسبت به مسائل دانشگاه تصميم سازي نمايند، همچنين در اين نشست با ايجاد شعبه بين الملل دانشگاه در يكي از شهرهاي استان بنا بر نظريه كارشناسي وزارت بهداشت موافقت شد.
      شايان ذكر اينكه در اين نشست دكتر اردشير شيخ آزادي رئيس سابق دانشگاه گزارشي از عملكرد خود در چهار سال مديريت بر دانشگاه ارائه كرد و در پايان نيز از خدمات ايشان تقدير بعمل آمد.
      گفتني است دكتر ساكي رياست دانشگاه و دكتر حسن تيموري عضو هيات امناي دانشگاه به دليل شرائط نامساعد جوي و مسدود شدن راههاي مواصلاتي بدليل بارش سنگين برف و يخبندان نتوانستند خود را به تهران رسانيده و درجلسه شركت نمايند.
       
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543359 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.55996799468994 seconds.
memoryUsage : 8559Kb