دوشنبه،31 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • بازديد دكتر ساكي از بيمارستان شهيد رحيمي خرم آباد
      كد خبر: 5685
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
      تعداد بازديد: 973

      بازديد دكتر ساكي از بيمارستان شهيد رحيمي خرم آباد ( شنبه 19 بهمن ماه 92)

      هوشنگ بادپي مدير پايگاه خبري و اطلاع رساني وبدا در لرستان- دكتر ساكي در ادامه سلسله بازديدهاي ادواري خود از واحدهاي تابعه دانشگاه عصر روز چهارشنبه شانزدهم بهمن ماه از بيمارستان شهيد رحيمي خرم آباد بازديد كرد.
      در اين بازديد كه بيش از سه ساعت بطول انجاميد ، رياست دانشگاه از قسمت هاي مختلف بيمارستان بازديد كرده و از نزديك در جريان روند ارائه خدمات درماني به مردم قرار گرفت.
      دكتر سعيد رحيمي رئيس بيمارستان، كمبود پرسنل پرستاري و كادر خدماتي، فقدان UPS، عدم اجراي تعهدات پيمانكاران تاسيساتي بيمارستان و طبخ غذا، عدم حضور به موقع پزشكان متخصص جهت ويزيت بيماران بستري، فقدان پزشك متخصص راديولوژي و بلاتكليفي مديريت داروخانه مستقر در بيمارستان را از عمده مشكلات اين مركز برشمردند.
      دكتر ساكي در اين نشست ضمن تبريك ايام دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي از زحمات رياست و كاركنان شهيد رحيمي تقدير كرده و خاطر نشان ساخت: شفافيت در انجام امور يكي از اساسي ترين اصول مديريتي در دانشگاهست و واحدهاي تابعه دانشگاه بايد با رفتن به سمت استقلال و تفويض امور به آنها بطور شفاف و نظامند وظائف خود را در چهارچوب قانون انجام دهند تا از بروز انشعابات و انحرافات احتمالي جلوگيري گردد.
      سرپرست دانشگاه ضمن انتقاد از عدم مستند سازي عملكرد پزشكان متخصص از معاونت درمان خواست با تشكيل فايلهاي اختصاصي براي پزشكان متخصص نحوه عملكرد آنها را ثبت نموده و براي تصميم گيري هاي متعدد مورد نظر قرار دهد.
      دكتر ساكي اظهار داشت: براي نيل به ارائه خدمات مطلوب بهداشتي، درماني آموزشي به مردم بايد مشكلات و مسائل گروههاي مختلف متولي امر بهداشت و سلامت در دانشگاه مورد بررسي قرار گرفته و با آموزش مستمر، آنها را توانمند نمائيم و با گسترش فضاي فيزيكي ، استفاده از ظرفيت هاي بكار نگرفته شده بيمارستان شهيد رحيمي، خدمات درماني مطلوبي به مردم فهيم لرستان ارائه نمائيم.
       
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543359 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 4.1041119098663 seconds.
memoryUsage : 8564Kb