دوشنبه،31 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • ديدار دكتر ساكي با امام جمعه و فرماندار كوهدشت
      كد خبر: 5687
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
      تعداد بازديد: 355

      ديدار دكتر ساكي با امام جمعه و فرماندار كوهدشت ( شنبه 19 بهمن ماه 92)

      هوشنگ بادپي مدير پايگاه خبري و اطلاع رساني وبدا در لرستان- دكتر ساكي سرپرست دانشگاه در سفر به شهرستان كوهدشت با حجت الاسلام طهماسبي امام جمعه و حمزه پور فرماندار اين شهر ديدار و گفتگو كرد.
      در اين برنامه كه صبح پنجشنبه هفدهم بهمن ماه و مقارن با ششمين روز از دهه مبارك فجر انجام شد، دكتر ساكي به اتفاق معاون درمان، مديران حراست و روابط عمومي و مدير و مسئولين شبكه بهداشت و درمان كوهدشت در بيت امام جمعه اين شهر حضور يافته و با حجت الاسلام طهماسبي ديدار و گفتگو كرد.
      حجت الاسلام طهماسبي در اين ديدار با ابراز خشنودي از انتصاب دكتر ساكي به رياست دانشگاه علوم پزشكي لرستان بواسطه سوابق درخشان مديريتي ايشان در سطح كشور اظهار اميدواري كردند كه در دوران مديريت دكتر ساكي وضعيت بهداشت و درمان استان و شهرستان كوهدشت كه از محروميت فراواني در حوزه سلامت نيز برخوردار است به طرزر ملموسي ارتقاء يابد.
      حمزه پور فرماندار كوهدشت نيز با اشاره به كمبود امكانات و تجهيزات درماني در اين شهرستان از شيوع استفاده از فست فودها و غذاهاي آماده در بين مردم انتقاد كرده و خواستار اصلاح فرهنگ تغذيه با آموزش هاي موثر بهداشت تغذيه شد.
      در ادامه دكتر ساكي سرپرست دانشگاه نيز ايام دهه فجر را تبريك گفته و عرصه درمان را عرصه اي خطير و پرهزينه قلمداد كرده و از نوع ديدگاه امام جمعه و فرماندار اين شهر كه ديدگاهي پيشگيرانه است تقدير كرد.
      دكتر ساكي گفت: تمام دستورات دين اسلام پيشگيري مأبانه است و اگر به دقت به آنها توجه شود يقيناً سلامت جامعه تضمين مي گردد و در اين راستا تريبون مقدس نماز جمعه و ائمه جمعه و جماعت مي توانند در زمينه ترويج شيوه و سبك زندگي سالم ، افزايش تحرك، كاهش استرس ها و كاهش رفتارهاي پرخطر، دانشگاه علوم پزشكي را ياري نمايند.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543359 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.0197751522064 seconds.
memoryUsage : 8554Kb