سه شنبه،18 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • برگزاري كرسي تلاوت و محفل انس با قرآن با حضور قاري بين المللي، دكتر محمد حسين سعيديان
      كد خبر: 5691
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
      تعداد بازديد: 665

      برگزاري كرسي تلاوت و محفل انس با قرآن با حضور قاري بين المللي، دكتر محمد حسين سعيديان ( شنبه 19 بهمن ماه 92)

      هوشنگ بادپي مدير پايگاه خبري و اطلاع رساني وبدا در لرستان- در ششمين روز از دهه مبارك فجر موسوم به روز انقلاب اسلامي، ايمان ، جهاد و شهادت، به همت مركز آموزشي درماني شهيد رحيمي خرم آباد كرسي تلاوت و محفل انس با قرآن كريم با حضور دكتر محمد حسين سعيديان برگزار شد.
      دكتر ساكي سرپرست دانشگاه در اين محفل انس كه پنجشنبه شب هفدهم بهمن ماه در تالار ابن سيناي مركز آموزشي درماني شهيد رحيمي خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: قرآن كتابي آسماني است كه كل خلقت از ميلياردها سال قبل در آن خلاصه گرديده و با نازل شدن آن بر قلب نازنين آخرين پيامبر، رسالت و حجت بر تك تك انسانها از زمان پيامبر، پس از آن و تا پايان عمر كره زمين تمام شده است.
       سرپرست دانشگاه با تصريح و تاكيد بر اينكه قرآن دريائي عظيم و گنجينه اي الهي و ارزشمند است گفت: بشر امروز از قرآن عظيم در حجاب است و بزرگترين جنايت بر بشر گرفتن تدبر قرآن از وي است و بشر امروز چونكه جايگاه رفيع قرآن را نميشناسد براي تدبر درآن هم وقت نمي گذارد و اگر قدرت تدبر و تفكر درقرآن را پيدا كنيم و به سمت قرآن برويم زندگي انسان الهي مي شود.
      دكتر ساكي اظهار داشت تدبر در قرآن، اصلي اساسي است و بالاترين درجه و قدم در مباحث قرآني است و با فهم درست قرآن اين نسخه كامل و شفابخش آلام بشر و جاري و ساري شدن دستورات آن در زندگي، انسان به كمال خوشبختي خواهد رسيد چرا كه فلاح و رستگاري بشر به زباني ساده و سليس در قرآن كريم نهفته است.
      در ادامه اين محفل انس با قرآن دكتر محمد حسين سعيديان قاري بين المللي قرآن و حاج مهدي پاپي قاري برجسته لرستاني به تلاوت آياتي از كلام روحبخش الهي پرداخته و گروه تواشيح و مديحه سرائي ربيع الانام نيز به اجراي برنامه پرداختند.
       
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543348 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.63311195373535 seconds.
memoryUsage : 8564Kb