سه شنبه،18 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • اگر نيت ها را الهي كنيم كارهايمان ماندگار خواهد شد
      كد خبر: 5706
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
      تعداد بازديد: 473
      دكتر ساكي سرپرست دانشگاه علوم پزشكي لرستان در نشست هم انديشي با معاون و مديران حوزه بهداشتي دانشگاه:

      اگر نيت ها را الهي كنيم كارهايمان ماندگار خواهد شد( دوشنبه 21 بهمن ماه 92)

      هوشنگ بادپي مدير پايگاه خبري و اطلاع رساني وبدا در لرستان نشست هم انديشي دكتر ساكي سرپرست دانشگاه علوم پزشكي لرستان با معاون و مديران حوزه بهداشتي دانشگاه برگزار شد.
      در اين نشست كه صبح روز يكشنبه بيستم بهمن ماه مقارن با نهمين روز از دهه مبارك فجر در حوزه رياست دانشگاه برگزار شد در ابتدا اميدعلي پاپي گزارش مبسوطي از عملكرد حوزه بهداشت ارائه كرد و ارتقاء تيپ اين حوزه از 3 به يك، كسب مجوز ايجاد 739 پست جديد مطابق تيپ يك اين حوزه، كسب 517 امتياز از 550 امتياز اختصاص يافته به حوزه بهداشت در ارزشيابي ساليانه دانشگاه و آماده سازي زيرساخت هاي لازم براي اجراي طرح پزشك خانواده را از عمده توفيقات اين حوزه برشمرد.
      در ادامه دكتر ساكي ايام الله مبارك دهه فجر را تبريك گفته و با بيان اينكه فرصتي كه خداوند به انسانها داده محدود است و گذرا و براي ماندگاري خدمت بايد نيت و منظور خود را الهي كرد افزود: براساس آيات الهي و روايات وارده از معصومين، همه چيز نابود شدني و فناپذير بوده و آنچه مربوط به خداوند و متصل به خداست ماندني است و اگر بخواهيم كارهايمان ماندني باشد بايد همه تلاشهايمان به سمت خداوند سوق پيدا كند.
      سرپرست دانشگاه تصريح كرد: نيت خدائي كه اثر بسيار مطلوبي بر برون ده عملكرددارد اولين قدم در مسير ماندگاري كارهاست و بايد تمام نيت ها به سمتي برود كه اول و آخر كارها براي رضايت خداوند باشد.
      دكتر ساكي گفت: سلامت جامعه عرصه اي بسيار حساس و خطير است و آلوده شدن به مسائل سياسي براي اين عرصه همچون سمي مهلك است و نبايد اجازه بدهيم مسائل سياسي و خارج از خدمات بهداشتي درماني به حوزه دانشگاه نفوذ و رسوخ كند. سرپرست دانشگاه سيستم مبتني ارزيابي بر عملكرد، نقدپذيري، چابك سازي مديران با تفويض اختيارات، استفاده از تجارب موفق ديگران، تحقيق و پژوهش، خلاقيت و  پايش و نظارت مستمر را رمز موفقيت در امور دانسته و بر رعايت آنها توسط متوليان عرصه سلامت تاكيد كردند.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543348 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 8.5970768928528 seconds.
memoryUsage : 8559Kb