يکشنبه،16 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • اولين خانه بهداشت دورود كه توسط نيكوكاران سلامت احداث شده بود به بهره برداري رسيد
      كد خبر: 5713
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      تعداد بازديد: 1031

      اولين خانه بهداشت دورود كه توسط نيكوكاران سلامت احداث شده بود به بهره برداري رسيد

      هوشنگ بادپي مدير پايگاه خبري و اطلاع رساني وبدا در لرستان اولين خانه بهداشت شهرستان دورود كه توسط نيكوكاران و خيرين سلامت احداث شده در آخرين روز از دهه مبارك فجر با حضور دكتر ساكي سرپرست دانشگاه، نعمتي فرماندار و قائد رحمت نماينده دورود و ازنا به بهره برداري رسيد.
      در اين مراسم كه روز دوشنبه بيست و يكم بهمن ماه در روستاي سانبدان دورود برگزار شد با حضور اهالي اين روستا و مسئولين استاني و شهرستاني اولين خانه بهداشت روستائي در شهرستان دورود كه به دست خيرين سلامت احداث و ايجاد شده است به بهره برداري رسيد.
      شايان ذكر اينكه خانه بهداشت سانبدان يكصد متر مربع زيربنا داشته و 99 خانوار و در مجموع 445 نفر را تحت پوشش خدمات بهداشتي دارد كه توسط دكتر ساكي سرپرست دانشگاه علوم پزشكي لرستان با صرف هزينه اي بالغ بر يك ميليارد و دويست و ميليون ريال در روستاي سانبدان از توابع شهرستان دورود ساخته شده و به دانشگاه علوم پزشكي لرستان اهداء شده است.
      روابط عمومي دانشگاه اين اقدام خير و خداپسندانه رئيس دانشگاه علوم پزشكي را كه اولين اقدام نيكوكارانه در شهرستان دورود و دومين اقدام در زمينه ساخت خانه هاي بهداشت در لرستان است را صميمانه ارج نهاده و اميدوار است كه ديگر نيكوكاران سلامت بر اين عرصه خطير ورود پيدا كرده و با كمك هاي كريمانه خود موجبات تحول در حوزه تامين سلامت جامعه را فراهم نمايند.
      گفتني است روز پنجشنبه هفته قبل ودر ششمين روز از دهه مبارك فجر اولين خانه بهداشت خيريه نيز كه توسط حاجيه خانم زهرا قميان از نيكوكاران سلامت استان اصفهان ساخته شده بود در روستاي بازوند اصل از توابع رومشكان كوهدشت به بهره برداري رسيد كه اين دو اقدام نيكوكارانه را در اين ايام مبارك به فال نيك گرفته و طليعه اي مبارك در اين عرصه ي خطير.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543340 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.59188008308411 seconds.
memoryUsage : 8560Kb