شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • بخشي از رضايتمندي مردم از حوزه سلامت مرهون تلاش روابط عمومي هاست/ضرورت مراقبت از سرمايه‌هاي اجتماعي نظام
      كد خبر: 7211
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
      تعداد بازديد: 228
      رييس مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت بهداشت:

      بخشي از رضايتمندي مردم از حوزه سلامت مرهون تلاش روابط عمومي هاست/ضرورت مراقبت از سرمايه‌هاي اجتماعي نظام

       

      رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت بهداشت از تلاش هاي مديران روابط عمومي ها در پيشبرد بخش اطلاع رساني طرح تحول سلامت قدرداني كرد.

      به گزارش پايگاه خبري و اطلاع رساني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي (وب‌دا)؛ دكتر زارع نژاد در اجلاس مديران روابط عمومي دانشگاههاي علوم پزشكي سراسر كشور ضمن بيان اين مطلب و قدرداني از تلاشهاي مديران روابط عمومي ها در طول 1.5 سال گذشته خاطرنشان كرد روابط عمومي هاي دانشگاهها به رغم همه كمبودهاي اعتباري و ساختاري از همه ظرفيت هاي اطلاع رساني حوزه سلامت استفاده كردند و اطلاع رساني طرح تحول سلامت را به خوبي پيش بردند.

      دكتر زارع نژاد خطاب به مديران روابط عمومي دانشگاهها، سازمانها و معاونت هاي ستاد مركزي گفت: اگر امروز مردم رضايتمندي نسبي از حوزه سلامت دارند بخشي از آن مرهون تلاش شماست و اگر روابط عمومي مركز در حوزه پايگاه اطلاع رساني رتبه برتر را در سطح كشور به دست آورده است، نتيجه تلاش تك تك شما همكاران است.
      رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت بهداشت در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اين كه اجراي طرح تحول سلامت، خواست مقام معظم رهبري، دولت و همه اركان حاكميت است، يادآور شد: اگر پيشرفت و موفقيتي در اجراي اين طرح داشته باشيم نشان دهنده توانمندي نظام در اجراي طرح ها و برنامه هاي بزرگ است و اگر چالشي در اين حوزه باشد، آسيب آن متوجه همه است و در حال حاضر حوزه سلامت تابلوي حاكميت شده است.
      دكتر زارع نژاد اظهار اميدواري كرد كه با هم افزايي همه مديران روابط عمومي و با رفع مشكلات اعم از ساختاري و اعتباري، شاهد پويايي و اثربخشي در حوزه اطلاع رساني وزارت بهداشت باشيم.
      وي در بخش ديگري از سخنان خود به اجراي پيمايشي در دي ماه 93 در معاونت اجتماعي وزارت كشور كه درخصوص سنجش سرمايه هاي اجتماعي و به سفارش مسئولين ارشد نظام صورت گرفت اشاره كرد و گفت: نتايج اين پيمايش كه در مورد سنجش سرمايه هاي اجتماعي در همه بخش هاي صنعت، خدمات و اشتغال بوده است نشان داد كه مردم در حال حاضر بيشترين رضايتمندي را از حوزه "سلامت" و سپس "امنيت" دارند.
      دكتر زارع نژاد تصريح كرد: نتيجه اين پيمايش نشان مي دهد كه در طول يك سال و نيم گذشته به همت مسئولان حوزه سلامت سرمايه اجتماعي براي نظام فراهم شده است و اميدوار هستيم با تلاش و پيگيري مضاعف در بخش اطلاع رساني، سرمايه هاي اجتماعي بدست آمده را به درستي مراقبت و حفاظت كنيم.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.48803091049194 seconds.
memoryUsage : 6806Kb