يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • طرح هتلينگ بيمارستان «ابن سينا» دلفان در حال اجرا است
      كد خبر: 7413
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
      تعداد بازديد: 475
      دكتر كورش ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان:

      طرح هتلينگ بيمارستان «ابن سينا» دلفان در حال اجرا است

      دكتر كورش ساكي ظهر شنبه سوم مردادماه 94 در ديدار با حجت الاسلام سيد جعفر هاشمي نژاد امام جمعه دلفان با اشاره به اينكه در سال گذشته ۱۱۰ پزشك در سطح استان توزيع شده است افزود: اين تعداد شامل پزشكان فوق تخصص، متخصص، دندانپزشك و عمومي بوده كه بر اساس نياز شهرستانهاي استان و مركز استان به صورت عادلانه براي خدمات رساني به مردم استان توزيع شده است.
      ساكي در ديدار با حجت الاسلام سيد جعفر هاشمي نژاد امام جمعه شهرستان دلفان يكي از سياست هاي دانشگاه علوم پزشكي لرستان را حضور مستمر رئيس و معاونين اين دانشگاه در ساير شهرستانهاي استان عنوان كرد و اظهار داشت : اين اقدام در راستاي رفع مشكلات و بالا بردن سطح خدمات رساني به مردم استان در حوزه بهداشت و درمان همواره در دستور كار اين دستگاه قرار دارد.
      وي با اشاره به اينكه در همه بيمارستانهاي استان  تخصص هاي اصلي جراحي، اطفال، قلب و عروق و زنان وجود دارد اظهار داشت: اين وضعيت بر اساس جمعيت ساير شهرستانها متغير است و همواره دانشگاه علوم پزشكي استان براي افزايش و جبران كمبودها در ساير رشته ها براي توزيع در شهرستانهاي استان تلاش كرده است.
      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان تلاش در راستاي پيشبرد اهداف عالي بهداشت در استان را از اولويت هاي اين دانشگاه عنوان كرد و افزود: در حال حاضر فضا سازي و زيبا سازي مناسب، طرح هتلينك، و ساير اقدامات عمراني در بيمارستان ابن سينا در حال انجام است كه با توجه به مشكلاتي كه در اين مركز درماني وجود دارد سعي داريم در اسرع وقت چه از لحاظ تجهيزات و چه از لحاظ تامين نيروي متخصص براي رضايتمندي مردم و ارتقاي سطح بهداشت و درمان در اين منطقه اقدام كنيم.
      ساكي انتقال درمانگاه تخصصي اين بيمارستان را به مركز شهر از ديگر برنامه هاي اين دانشگاه عنوان كرد و اظهار داشت: اين اقدام علاوه بر اينكه دسترسي مردم به درمانگاه آسان مي شود موجب خدمات رساني بهتر به بيماران بستري در بيمارستان و مراجعين به اين درمانگاه نيز مي شود.
      وي با تاكيد بر اينكه خوشبختانه استان لرستان در حوزه بهداشت وضعيت بسيار خوبي دارد و در اين حوزه كمتر با مشكل مواجه هستيم ادامه داد: اميدواريم با برنامه ريزي هاي صورت گرفته در آينده اي نزديك شاهد رفع تمامي مشكلات و موانع توسعه بهداشت و درمان در استان باشيم.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.60209798812866 seconds.
memoryUsage : 8548Kb