پنج شنبه،27 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • ديدار اعضاء هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي و بسيج جامعه پزشكي استان با آزاده سرافراز دكتر اميرحسين تروند
      كد خبر: 7494
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      تعداد بازديد: 1038

      ديدار اعضاء هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي و بسيج جامعه پزشكي استان با آزاده سرافراز دكتر اميرحسين تروند( سه شنبه 27 مرداد ماه 94)

      اعضاء هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان و بسيج جامعه پزشكي استان روز سه شنبه 27 مرداد ماه به مناسبت سالروز ورود تاريخي آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي در دفتر سازمان انتقال خون استان با دكتر اميرحسين تروند آزاده سرافراز استان ديدار نمودند.

      در اين ديدار صميمي حضرت حجت الاسلام و المسليمن زكي نيا با اشاره به آياتي از كلام اله مجيد در خصوص جهاد في سبيل الله اظهار داشت: كساني كه در راه خدا جهاد مي كنند بهترين سرمايه خود كه همان جانشان است را در طبق اخلاص مي گذارند و هدفشان آرامش ابدي است لذا كساني كه در راه خدا جهاد مي كنند با ريختن اولين قطره خونشان وارد بهشت مي شوند.

      در ادامه دكتر امير حسين تروند رئيس سازمان انتقال خون با بيان خاطراتي از دوران اسارتش گفت: اسارت مثل يك منشور است و هركسي با توجه به نوع برداشتي كه از اين اسارت دارد مي تواند سخن بگويد.

       وي در ادامه سخنانش گفت: نوع برخورد اسراي ايراني با عراقي ها به گونه اي بود كه آنان در رفتارشان با ما تجديد نظر مي كردند و تحت تاثير رفتار و كردار ما قرار مي گرفتند و افسراني بودند كه با جنگ رواني سعي داشتند كه روحيه اسراي ما را خراب كنند اما هرگز چنين اتفاقي نيفتاد.

      در پايان اين نشست دكتر سعدي سالاروند با اشاره به قيام حضرت امام (ره) كه منجر به انقلاب اسلامي شد بيان داشت: پيروزي انقلاب و صدور آن به جهان كه يكي از اهداف حضرت امام (ره) بود و بعضي ها در اين باور بودند كه با كشور گشايي مي توان انقلاب را صادر كرد اما امروزه شاهد صدور انقلاب اسلامي به ديگر كشورهاي اسلامي هستيم و در واقع امام (ره) هدفش صدور انقلاب با طرز فكر عميق بود كاري كه هم اكنون مقام معظم رهبري هم اين استراتژي را دنبال مي كند .

      وي گفت: خدا را شاكريم كه دكتر تروند بعنوان يكي از آزادگان سرافراز انقلاب اسلامي متعلق به جامعه پزشكي استان است و ايشان يكي از نعمت هايي است كه طرز تفكر ايثارگري خود را به ما و همكارانش القا مي كند و منشاء فيوضات و بركات فراواني در دانشگاه است.

      شايان ذكر اينكه در اين ديدار هديه اي از طرف رياست محترم دانشگاه علوم پزشكي نيز به دكتر تروند تقديم شد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543356 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.77974987030029 seconds.
memoryUsage : 9622Kb