شنبه،15 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • عزت و كرامت امروز ايران اسلامي ارمغان هشت سال دفاع مقدس از كيان انقلاب اسلامي است
      كد خبر: 7646
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
      تعداد بازديد: 326
      دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در سومين رزمايش بهداشتي دانشگاه:

      عزت و كرامت امروز ايران اسلامي ارمغان هشت سال دفاع مقدس از كيان انقلاب اسلامي است( چهارشنبه 25 شهريور ماه 94)

      دكتر كورش ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در جمع شركت كنندگان سومين رزمايش بهداشتي دانشگاه كه صبح سه شنبه بيست و چهارم شهريور ماه در روستاي اصلانشاه شهرستان سلسله برگزار شد گفت: بلاياي طبيعي جزئي لاينفك از زندگي بشر بوده و زندگي بشري با بلاياي طبيعي آميخته و عجين است و اگر بلائي نبود شايد تكاملي در انسان صورت نمي گرفت چرا كه خيلي از پتانسيل هاي انسانها در بلاياي طبيعي خود را نشان داده و شكوفا خواهند شد.

      رئيس دانشگاه افزود: بلايا همواره با ناگواري ها همراه هستند اما آنچه كه اين بلايا را گوارا مي كند همانا به منصه ظهور رسيدن ظرفيت هاي انسانها در مقابله با بلايا به وجه احسن است و ژاپن پيشرفته امروز كه حاصل ژاپن زلزله زده ديروز و اروپاي تكامل يافته امروز كه حاصل اروپايي است كه چندين جنگ جهاني و ويرانگر را پشت سرگذاشته است، مصاديقي از اثرات بلاياست.

      دكتر ساكي به هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: در ايران اسلامي نيز اگر هشت سال دفاع مقدس نبود هرگز به اين مقام و رتبه در دنيا نمي رسيديم و كشور ما هم مثل ديگر كشورهاي فقير خاورميانه بود و هر بلائي كه دوست داشتند بر سرما هم مي آوردند.

      وي گفت: جنگ تحميلي و هشت سال دفاع مقدس با تمام ناگواري هايش امروز براي ما عزت ، كرامت و تكامل به ارمغان آورد. دكتر ساكي انجام رزمايش ها را امري ضروري و لازم در حفظ آمادگي و مقابله با بحرانها و بلاياي طبيعي و مخاطرات انسان ساز برشمرد و تصريح كرد: ايجاد و انجام رزمايش ها باعث آمادگي انسانها براي مقابله با بحرانها مي شود  و پيش تمرينها باعث مي شود كه ما بتوانيم بر عرصه بحرانها تسلط كافي پيدا كرده و عوارض و عواقب ناگوار آنها را به حداقل ممكن كاهش دهيم.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543340 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 8.465261220932 seconds.
memoryUsage : 8551Kb