يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • صريح و صميمي با رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 8032
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
      تعداد بازديد: 593

      صريح و صميمي با رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان( دوشنبه 2 آذرماه 94)

      نخستين نشست پرسش و پاسخ دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي و معاونين ايشان با كاركنان دانشگاه در فضائي گرم و صميمي برگزار شد.

      در اين نشست كه به مناسبت هفته بسيج، ظهر يكشنبه يكم آذرماه مقارن با سومين روز از اين هفته مبارك و با حضور دكتر ساكي رئيس دانشگاه و معاونين ايشان برگزار شد، بالغ بر 120 نفر از كاركنان دانشگاه پس از اقامه نماز ظهر و عصر مسائل مورد نظر خود را در فضايي گرم و صميمي مطرح كردند و دكتر ساكي و معاونين ايشان نيز صريح و صميمي به موارد مطروحه پاسخ دادند.

      رئيس دانشگاه در پاسخ با اين سوال كه براي حفظ امنيت كاركنان بيمارستانها چه تدبيري انديشيده ايد گفت: تمام تلاش خود را بكار گرفته ايم كه محيط ارائه خدمات درماني توسط تلاشگران اين عرصه امن و آرام باشد و در اين زمينه بانيروي انتظامي لرستان قرادادهايي منعقد شده تا اين مهم بخوبي انجام شود.

      دكتر ساكي در خصوص طرح قاصدك نيز گفت: قاصدك طرحي وزارتي است كه مزايا و محاسن خود را دارد و وزارت بهداشت و دانشگاههاي علوم پزشكي در طول اجراي آن با فرازو فرودهاي مختلفي مواجه شدند اما آنچه مهم است لحاظ كردن نظر كاركنان و جلب رضايتمندي آنها در اين طرح است كه در اين زمينه در نظر سنجي بعمل آمده از كاركنان پرداخت به روش قديم مورد نظر بود كه انجام شد.

      رئيس دانشگاه در مورد تغييرات مديريتي و جابجايي اخير معاونين دانشگاه نيز گفت: لرستان استاني بسيار متفاوت از ساير استانهاي كشور است و مداخلات عوامل خارج از دستگاه نيز به مراتب بيشتر از ساير نقاط است و اين رويه اثرات نامطلوب فراواني در اداره دستگاههاي اجرايي بر جاي مي گذارد و در دانشگاه نيز از بدو ورود به لرستان اين فشارها بوضوح مشهود بود معذالك تلاش شده كه با شناخت بيشتر و رعايت قاعده اهم في الاهم،  معاونين و مديران انتخاب شوند كه بر اين منوال هم عمل شده هرچند كه با نقطه ايده آل ممكن است فاصله داشته باشيم.

      دكتر ساكي در خصوص ساخت پروژه مسجد دانشگاه نيز گفت: دانشگاه محيطي علمي و فرهنگي است و نمازخانه قبلي دانشگاه كه بخشي از يك سوله و انبار متروكه بود به هيچ وجه شايسته دانشگاهيان نبود لذا تصميم بر اين گرفته شد كه از اعتبارات غير دولتي نظير مشاركت بانكهاي عامل و طرف قرارداد دانشگاه ، اوقاف و امور خيريه و كمك هاي خيرين ، مسجدي در شأن دانشگاه و جايگاه دانشگاه احداث گردد كه به نظر ما كاري خوب و ارزشمند است و هزينه احداث اين مسجد فشاري به منابع دانشگاه وارد نكرده و بودجه هيچ قسمتي  كسر نشده و يا مزايايي از كاركنان حذف نشده تا اين مسجد احداث گردد. اما متاسفانه سياسي كاري و اخبار و اطلاعات غلط نيز اين پروژه ارزشمند را با حاشيه هايي مواجه كرد كه زيبنده دانشگاه نيست.

      رئيس دانشگاه در مورد تاخير در پرداخت كارانه كاركنان بيمارستان ها نسبت به كاركنان ستادي دانشگاه نيز گفت: در پرداخت كارانه ها سعي بر اين است كه در كمترين زمان ممكن مطالبات پرسنل پرداخت گردد و تدابيري هم در اين زمينه نيز انديشيده شده كه تاخير در پرداخت مطالبات به حداقل زمان ممكن برسد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.9879469871521 seconds.
memoryUsage : 8594Kb