چهارشنبه،12 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • پيام معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه به مناسبت روز دانشجو
      كد خبر: 8099
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
      تعداد بازديد: 303

      پيام معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه به مناسبت روز دانشجو(دوشنبه 16 آذرماه 1394)

      روز دانشجو، روز تأكيد بر نقش بي مانند مجاهدت در راه كسب علم و دانش، در كنار تقويت ايمان ديني و بصيرت سياسي، در جهت پيشرفت مادي و معنوي كشورست.

      در مسير رشد و بالندگي كشور دانشجويان بايد اسوه و نمونه باشند و نخستين ويژگي يك دانشجوي نمونه و موفق، خوب درس خواندن و تلاش جهت ارتقاي علمي است. بايد تمام همت خود را صرف تحصيل علم نموده و در پي دانش اندوزي باشد. مقام معظم رهبري در اين باره مي‏فرمايد: ًيكي از فرايض حتمي براي اين نسل، عبارت از تقويت بنيه علمي كشور است. اگر علم نداشته باشيم، اقتصادمان، صنعتمان، حتي مديريت و مسائل اجتماعي مان عقب خواهد ماند. براي مقابله با آنها (دشمنان) علم لازم است. اگر بخواهيد از لحاظ علمي پيش برويد بايد جرأت نوآوري داشته باشيد، استاد و دانشجو بايد از قيد و زنجير، جزم‏گيري تعريف‏هاي علمي القا شده و دائمي دانستن آنها خلاص شوند... آن وقتي كه علم با هدايت، ايمان و عواطف صحيح و معرفت روشن بينانه و آگاهانه همراه شود، معجزه‏هاي بزرگي مي‏كند و كشور ما مي‏تواند در انتظار اين معجزه‏ها بماند.ً

      از ديگر ويژگي هاي يك دانشجوي موفق كه باز هم در بيانات مقام معظم رهبري به روشني ديده مي شود كسب آمادگي براي ارائه خدمات مطابق با نيازهاي جامعه، هوشياري و تيزبيني و داشتن قدرت تحليل سياسي و هم چنين ارتقاي سطح معنويت فردي و بدنبال آن ارتقاي كيفي امور معنوي دانشگاه و جامعه مي باشد.

      اينجانب به نمايندگي از حوزه معاونت تحقيقات و فناوري دانشگاه فرارسيدن روز دانشجو را به  دانشجويان باايمان و حقيقت جوي ايران اسلامي بخصوص دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي لرستان تبريك و تهنيت عرض مي كنم.

      دكتر مروت طاهري كلاني

      معاون تحقيقات و فناوري

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543340 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 7.6297550201416 seconds.
memoryUsage : 8642Kb