يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • افتتاح مسجد امام علی (ع) مجتمع دانشگاهی گلدشت
      كد خبر: 1218
      تاريخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۷/۱۸
      تعداد بازديد: 559

      افتتاح مسجد امام علی (ع) مجتمع دانشگاهی گلدشت

       

      افتتاح مسجد امام علي(ع) در مجتمع گلدشت

       

      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور حضرت حجه الاسلام و المسلمين حاج سيداحمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، دكتر قدرت اله شمس خرم آبادي رياست دانشگاه علوم پزشكي، حجه الاسلام متقي نيا نماينده ولي فقيه در دانشگاه هاي استان، حجه الاسلام حاج سيدمحمد طاهري نماينده ولي فقيه در دانشگاه علوم پزشكي، معاونين آموزشي، دانشجويي فرهنگي و توسعه مديريت و منابع دانشگاه و مديران، كاركنان و دانشجويان، مسجد امام علي (ع) و فضاهاي آموزشي جديد التأسيس شامل دو سالن كنفرانس، دو سالن چند منظوره، سالن IT، بوفه هاي خواهران و برادران در مجتمع پيراپزشكي گلدشت شرقي افتتاح و به بهره برداري رسيد.

       

       

       

      در ابتداي اين مراسم دكتر قدرت اله شمس خرم آبادي گفت:  تعريف سلامت از ديدگاه سازمان بهداشت جهاني، حفظ و ارتقاء سلامت جسمي، رواني ، اجتماعي و معنوي است و در آموزه هاي ديني و فرمايشات پيامبر عظيم الشأن اسلام نيز علاوه بر سلامت جسم و روان به بعد معنوي نيز تأكيدات فراواني شده است كه در اين راستا دانشگاه علوم پزشكي نيز با توجه به فضاهاي معنوي  اقدام به توسعه مساجد و تعمير و تجهيز آنها نموده است و خريد بيست هزار مترمربع فرش سجاده اي يكي از اين اقدامات است.  

       

      در ادامه مراسم اميدعلي پاپي رئيس دانشكده بهداشت در گزارشي كوتاه به تشريح اقدامات انجام شده در اين مجتمع پرداخت. وي گفت پس از نياز سنجي و اولويت بندي و با سرلوحه قرار دادن سه آيتم سرعت عمل صرف حداقل هزينه و كيفيت بالا نسبت به توسعه مجتمع با همدلي و مساعدت رياست دانشگاه و معاونين ايشان درحداقل زمان ممكن اقدام نموديم.

       

      سپس حضرت حجه الاسلام و المسلمين حاج سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم آباد به ايراد سخن پرداخت.  

       

      امام جمعه خرم آباد با تبريك افتتاح مسجد و تقدير از رئيس دانشگاه و ساير دست اندركاران كه در اين امر خير مشاركت داشته اند گفت: داشتن يك فضاي منظم ، مرتب و خوب براي امر معنويت در يك مركز علمي يك ضرورت مي باشد و بايد در كنار علم آموزي، معنويت هم توسعه و گسترش پيدا بكند.

       

      ايشان گفت علم بدون معنويت مطلوب كمال انساني نيست و معنويت بدون علم و دانش هم ارزشي ندارد و از ايمان و علم به عنوان دو بال براي حركت به سوي كمال و سعادت ابدي ياد كرد.

       

      امام جمعه خرم آباد گفت: اگر علم و ايمان در كنارهم باشند هم سعادت دنيوي و هم سعادت اخروي انسان تضمين است و آنچه كه براي همه ما لازم است اين است كه به تأثيرگذاري علم و معنويت بر جان و روح انسان بيانديشيم و علم و معنويتي كه در انسان مؤثر باشد ارزشمند است.

       

      ميرعمادي با اشاره به حديثي از پيامبر اسلام (ص) به روايت از امام رضا(ع) كه مي فرمايد:علم و معنويت سه اثر نورانيت در زندگي، بصيرت و خشيت الهي برجاي مي گذارد.

       

      ايشان گفت امروز به بركت انقلاب اسلامي در دانشگاههاي ما معنويت، روحانيت و عبوديت چشمگير است و دانشجويان عزيز ايران اسلامي در امورات معنوي پيشقدم مي باشند.

       

       

       

      در خاتمه امام جمعه خرم آباد از قسمت هاي مختلف مجتمع گلدشت بازديد بعمل آورده و سالن هاي كنفرانس، مركز IT، بوفه هاي اين مجتمع را افتتاح نمودند. 

       

        

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.58164381980896 seconds.
memoryUsage : 6831Kb