سه شنبه،18 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • اخذ موافقت قطعي دانشكده دندانپزشكي خرم آباد گامي مهم و اساسي در توسعه سلامت لرستان
      كد خبر: 9203
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
      تعداد بازديد: 519

      اخذ موافقت قطعي دانشكده دندانپزشكي خرم آباد گامي مهم و اساسي در توسعه سلامت لرستان

      در دويست و پنجاه و سومين نشست شوراي گسترش دانشگاههاي علوم پزشكي كشور ،با تاسيس دانشكده دندانپزشكي خرم آباد موافقت قطعي بعمل آمد.

      دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين خصوص در مصاحبه با خبرنگار وبدا گفت: به لطف خداوند متعال و با عنايات مقام عالي وزارت بهداشت، در دويست و پنجاه و سومين جلسه شوراي گسترش دانشگاههاي علوم پزشكي كشور كه اواخر ارديبهشت ماه سالجاري برگزار شد، موافقت قطعي با تاسيس دانشكده دندانپزشكي خرم آباد بعمل آمد.

      رئيس دانشگاه افزود: با عنايت به اينكه مقام عالي وزارت بهداشت در توجه به مناطق محروم و كمتر توسعه يافته و تحقق شعار محوري عدالت در سلامت اهتمام خاصي دارند، با صدور مجوز موافقت قطعي دانشكده دندانپزشكي خرم آباد ، مردم شريف و قدرشناس لرستان را مورد تفقد خويش قرار داده اند.

      دكتر ساكي در ارتباط با اين گام بلند و اساسي در حوزه آموزش پزشكي كه بطور قطع و يقين، ارتقاء سلامت در لرستان را بدنبال خواهد داشت، از تمامي تلاشگران و دست اندركاران اين رخداد فرخنده و مبارك بويژه خانم دكتر ناهيد دريكوند رئيس پرتلاش اين دانشكده و معاونين ارزشمند ايشان خانم دكتر بهرام نژاد معاون آموزشي و دكتر صادق رازاني معاون پژوهشي و ديگر اعضاي هيأت علمي دانشكده و همچنين مساعدت هاي در خور تحسين اعضاي هيات امنا و اعضاي هيات رئيسه دانشگاه تقدير و تشكر كرد.

      گفتني است دانشكده دندانپزشكي خرم آباد تا كنون چهار دوره دانشجوي دكتراي دندانپزشكي پذيرش نموده و به لطف خداوند بخشهاي تخصصي آن تكميل و راه اندازي شده است ، در حال حاضر 180 دانشجوي دندانپزشكي شاغل به تحصيل دارد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543348 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.76356601715088 seconds.
memoryUsage : 8554Kb