سه شنبه،18 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • روساي جديد بيمارستان هاي شهيد مدني و خيريه عسليان خرم آباد معرفي شدند
      كد خبر: 9225
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
      تعداد بازديد: 2596

      روساي جديد بيمارستان هاي شهيد مدني و خيريه عسليان خرم آباد معرفي شدند

      طي آئيني كه با حضور دكتر پيمان آستركي معاون درمان دانشگاه ، دكتر رامين خسروي مدير درمان و حاج محمد عيدي مدير حراست دانشگاه برگزار شد ، دكتر نصراله مرادي فرد بعنوان رئيس جديد بيمارستان شهيد مدني معرفي و از خدمات چندين ساله دكتر علاء الدين شيخي تجليل شد.

      دكتر پيمان آستركي معاون درمان دانشگاه در اين مراسم تكريم و معارفه كه صبح امروز چهارشنبه بيست و ششم خرداد ماه در بيمارستان شهيد مدني برگزار شد ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات مومنين روزه دار در ماه مبارك رمضان گفت: پويايي و تحرك هر مجموعه مستلزم تغيير و تحول در آن است و گردش مسئوليت ها در نظام جمهوري اسلامي امري طبيعي و در جهت رشد و توسعه سيستمهاست.

      دكتر آستركي به توفيقات و دست آوردهاي برنامه تحول نظام سلامت اشاره كرد و گفت: در دو سه سال اخير با اجراي برنامه بنيادين تحول نظام سلامت كه با تدبير دولت يازدهم به اجرا گذاشته شد، خدمات بسيار ارزشمند و مهمي در حوزه سلامت به مردم ارائه شد كه در طول تاريخ اين حوزه بي نظير بوده است.

      معاون درمان دانشگاه جذب متخصصين بيشتر، راه اندازي بخش انكولوژي اطفال، توسعه اتاق عمل جراحي قلب باز و توسعه بخش آنژيوگرافي را از برنامه هاي در دست اقدام دانشگاه در بيمارستان شهيد مدني برشمرد كه با جديت بايد استمرار پيدا كنند.

      در ادامه اين مراسم دكتر نصراله مرادي فر متخصص قلب و رئيس جديد بيمارستان شهيد مدني نيز از حسن اعتماد رياست دانشگاه در انتخاب ايشان تقدير كرده و گفت رسالت و مسئوليت مديران چيزي جز ياري رساندن به دردمندان نيست و هدف همه ما هم بايد خدمت به مردم و سخت كوشي در اين مسير بايد دغدغه اصلي مسئولين باشد.

      گفتني است در مراسم مشابهي كه بلافاصله پس از اين مراسم در بيمارستان خيريه عسليان برگزار شد، دكتر علاء الدين شيخي بعنوان رئيس جديد بيمارستان خيريه عسليان معرفي و با تقديم لوح سپاس از خدمات دكتر سهيلا اكبري رئيس پيشين اين مركز قدرداني شد.

      شايان ذكر اينكه دكتر علاء الدين شيخي پزشك عمومي و از مديران تلاشگر و پرسابقه دانشگاه است كه قريب به 25 سال از سال 71 تا كنون در مصادر مختلف مديريتي انجام وظيفه نموده است  و رياست بيمارستان شهيد مدني از سال 71 تا 79 ، رياست مركز بهداشت شهرستان خرم آباد از 81 تا 84 ، رياست بيمارستان اعصاب و روان از 85 تا 86 ، رياست بيمارستان عسليان از سال 86 تا 89 و رياست بيمارستان مدني از سال 89 تا كنون نمونه هايي از مسئوليت هاي ايشان در دانشگاه بوده است.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543348 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 5.1684219837189 seconds.
memoryUsage : 8601Kb