يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دومين نشست كميته انطباق و كارگروه صيانت از حقوق شهروندي در دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد
      كد خبر: 9258
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
      تعداد بازديد: 535

      دومين نشست كميته انطباق و كارگروه صيانت از حقوق شهروندي در دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد

      دومين نشست كميته انطباق و كارگروه صيانت از حقوق شهروندي به رياست دكتر كورش ساكي رئيس دانشگاه و با حضور اعضاء كميته روز چهارشنبه 2 تيرماه 95 در سالن شماره يك حوزه رياست برگزار شد.

      در اين نشست گزارشي از فعاليتهاي صورت گرفته در بيمارستان عسليان خرم آباد در راستاي اجراي طرح انطباق و رفع نواقص قبلي آن مطرح شد. سپس نقطه نظرات سازنده براي اجراي مطلوب تر طرح انطباق در اين بيمارستان و ساير مراكز تابعه دانشگاه بيان شد.

      در اين نشست دكتر ساكي با اشاره به نقش آموزش براي پرسنل بيمارستاني در رده هاي مختلف خدمتي بيان داشت: آموزش لازم به نگهبان، خدمه و پرسنل داده شود چرا كه نوع برخوردهاي ما با مردم بسيار مهم خواهد بود. وي با اشاره به تكنولوژي هاي جديد گفت: متاسفانه قبل از اينكه فرهنگ صحيح استفاده از وسايل جديد ارتباطي و تكنولوژي هاي روز داده شود اين تكنولوژي وارد زندگي روزمره ما شدند و مشكلاتي را براي بشريت بوجود آوردند، بنابراين بيماران و گاها" همراهان بيمار بايد از روند درماني خود آگاه باشند و توجيه بيمار براي ما بسيار مهم خواهد بود و اين اصل با آموزش بدست مي آيد و از آنجايي كه رسالت ما ارائه خدمات مناسب به بيماران است مي طلبد در برخي موارد خاص پزشك مقيمي داشته باشيم و بايد در عرصه هتلينگ و تجهيزاتي تا حد توان، خدمات خوبي ارائه بدهيم. وي گفت: نياز است در عرصه فرهنگي نيز با سياست گذاري هاي كلان گام هاي مهمي را در دانشگاه برداريم.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.89491605758667 seconds.
memoryUsage : 8549Kb