پنج شنبه،27 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • كارگاه آموزشي دور روزه آموزش سازمان ها و رهايي از تكرار براي كليه مديران واحدهاي دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد
      كد خبر: 10008
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
      تعداد بازديد: 375

      كارگاه آموزشي دور روزه آموزش سازمان ها و رهايي از تكرار براي كليه مديران واحدهاي دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد

      خبرنگار وبدا: علي حيدري

      كارگاه آموزشي دوروزه آموزش سازمان ها و رهايي از تكرار براي كليه مديران واحدهاي دانشگاه علوم پزشكي به همت واحد آموزش و توانمند سازي منابع دانشگاه طي روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه 19 لغايت 20 آبانماه برگزار شد.

      در اين كارگاه آموزشي كه هدف از آن آشنايي مديران با فرهنگ خرد و كلان و مديريت ارزش در سازمان ها بود دكتر احمد موسوي عضو هيات علمي دانشگاه اصفهان بعنوان مدرس بر نقش ديدگاه هاي مديريتي در سطح فرهنگ خرد و كلان و ارزش هاي اجتماعي مشتري مداري و احترام در سطح سازمان ها تاكيد كرد و گفت: مديريت بر خويش يك واژه است كه ژاپني ها بعد از جنگ جهاني اول مطرح كردند كه جزء فرهنگ خرد سازماني است و تا فرهنگ خرد سازماني در تك تك افراد بوجود نيايد ما به فرهنگ كلان در سازمان دست نمي يابيم.

      وي رضايت مشتري، احترام، ماندگاري، ارزش اجتماعي، ارزش هاي شاد كننده، استفاده از نيروي انساني كارآمد و توجه به مبحث آموزش و وفاداري در سازمان و جلوگيري از بدقولي، تمسخر سازماني، و تغييرات را مولفه هايي دانست كه يك مدير بايد رعايت كند.

      وي گفت: مديري موفق است كه كاريزماتيك باشد و جذابيت و احترام كاركنان براي ماندگاري بيشتر در آن نهاديه شود و تفكرات سازنده براي خلق ايده هاي جديد در آن سازمان وجود داشته باشد.

      در پايان اين كارگاه آموزشي فرهاد ميرزايي مسئول آموزش و توانمندي سازي منابع انساني دانشگاه بيان داشت: هدف از برگزاري چنين كلاس ها و كارگاه هاي آموزشي براي مديران و كارشناسان در دانشگاه علوم پزشكي استان در راستاي توانمند سازي آنان با علم روز براي بهره وري بيشتر است كه اين كارگاه  دو روزه آموزشي نيز در اين راستا برگزار شد.


      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543356 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.6440150737762 seconds.
memoryUsage : 9623Kb