جمعه،28 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • بازديد قائم مقام وزير بهداشت از شبكه بهداشت و درمان شهرستان اليگودرز
      كد خبر: 10014
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
      تعداد بازديد: 448

      بازديد قائم مقام وزير بهداشت از شبكه بهداشت و درمان شهرستان اليگودرز

      خبرنگار وبدا: علي حيدري

      دكتر حريرچي قائم مقام وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور با سفر به شهرستان اليگودرز با حضور دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي، دكتر آستركي معاون درمان دانشگاه، دكتر علي بخشي نماينده مردم شهرستان اليگودرز در مجلس شوراي اسلامي و ميرزائيان فرماندار اليگودرز به اتفاق كارشناسان و مديران ستادي ضمن بازديد از بخش هاي مختلف بيمارستان هاي امام جعفر صادق (ع) و شهيد وليان اليگودرز، در جريان روند توسعه در حوزه بهداشت و درمان اين شهرستان قرار گرفتند و راهكارهاي مناسب براي ارتقا شاخص هاي سلامت را ارائه نمودند.

      دكتر حريرچي با بيان اينكه درگام اول بايد بيمارستان شهيد وليان را بعنوان يك بيمارستان خوب و ايده آل نشان بدهيد و پس از فعاليتهاي مطلوب و در خور تحسين ، قدم به قدم شروع به راه اندازي بخش هاي تخصصي در اين بيمارستان كنيد تا مردم در مراجعات به بيمارستان با مشكل روبرو نشوند بنابراين شما اصل را بر رضايت مردم شهرستان اليگودرز بگذاريد.

      وي با توجه به استخدام 120 نفر براي بيمارستان جديد التاسيس شهيد وليان گفت: در استتخدام ها اصل را بر بومي بودن نيروها بگذاريد و با بومي گزيني، ماندگاري نيروها را افزايش بدهيد. وي در پايان سخنانش گفت: نوع نگرش، ديدگاه ها و بيان خواسته هايي كه مطرح شد قول مساعد اين است كه در اسرع وقت مطرح و پيگيري خواهد شد.

      پس از سخنان قائم مقام وزير بهداشت دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان با بيان اينكه شهرستان اليگودرز به خاطر محروميت و پراكندگي جمعيتي آن در سطح كلان ديده شده است گفت: يك سري مشكلات در حوزه بهداشت و درمان، مشكلات كشوري است و يك سري از مشكلات هم استاني است و شهرستان اليگودرز از آنجايي كه مناطق صعب العبور زيادي دارد اگر عنايت شود يك فروند بالگرد براي پوشش اين مناطق و خاص اين شهرستان به ما داده شود قطعا كمكي شايان به ما مي كند و چه بسا ديگر شاهد مرگ و مير مادران باردار در مناطق صعب العبور نخواهيم بود.

      دكتر ساكي در ادامه سخنانش خواستار اختصاص اعتباري براي هتلينگ بيمارستان امام جعفر صادق (ع) و خريداري چند دستگاه وسيله نقليه شاسي بلند براي مناطق روستايي درحوزه بهداشت شهرستان اليگودرز و رفع مشكلات بهورزان و ماماهاي اين شهرستان شد.

      در پايان فرماندار و نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي شهرستان اليگودرز گزارشي از كمبودها و مطالبات مردمي را در حوزه كاري خود بيان نمودند و خواستار رسيدگي بيشتر و رفع مشكلات موجود و اختصاص تجهيزات پزشكي و اولويت به نيروهاي بومي در استخدام ها را براي اين شهرستان شدند.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543356 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.8103959560394 seconds.
memoryUsage : 9648Kb