يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • جشن فارغ التحصيلي دانشجويان رشته پزشكي در دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد
      كد خبر: 10690
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
      تعداد بازديد: 2938

      جشن فارغ التحصيلي دانشجويان رشته پزشكي در دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد

      علي حيدري / وبدا
      جشن فارغ التحصيلي دانشجويان رشته پزشكي ورودي مهرماه سال 88 دانشگاه علوم پزشكي لرستان سه شنبه شب در تالار ابن سينا بيمارستان شهيد رحيمي خرم آباد با حضور معاون آموزشي ، رئيس دانشكده پزشكي و برخي از اساتيد و اعضا هيات علمي دانشگاه برگزار گرديد.
      در اين جشن فارغ التحصيلي 19 نفراز دانشجويان  رشته پزشكي، 11 خانم و 8 آقا سوگندنامه خود را خواندند تا به جمع پزشكان اين مرز و بوم اضافه شوند و به مداواي دردهاي مردم شريف كشورشان بپردازند.
      در اين جشن با شكوه دكتر بهروز فرزان رئيس دانشكده پزشكي با تاكيد بر اينكه ناموس ، جان و پول مريض در اختيار پزشك قرار دارد، بيان داشت : سعي كنيد در هر مرحله اي از زندگيتان با شرف و آبرومندانه زندگي كنيد و براي ناموس ، جان و پول بيمارانتان ارزش قائل باشيد چرا كه بيماران به شما اعتماد دارند و شما بايد اعتماد آنان را نسبت به خود از بين نبريد .
      سپس دكتر ميرزايي جراح عمومي و فوق تخصص لاپاراسكوپي با اشاره به جشن فارغ التحصيلي دانشجويان گفت : به جشن شما آمده ام تا هم انرژي بگيرم و هم به شما انرژي بدهم چرا كه فارغ التحصيلي شما در رشته پزشكي حاصل و ثمره يك عمر تدريس امثال ماهاست و به خود مي باليم كه چنين دانشجويان توانايي را تربيت كرده ايم كه مي توانيد براي مردم عزيز و سربلندي كشورمان مفيد باشيد لذا از خداوند منان روشنفكري و سلامت را برايتان آرزومندم .
      در ادامه اين مراسم دكتر اصغر خسروي فوق تخصص گوارش با بيان اينكه انگيزه هاي متفاوتي براي ورود به رشته پزشكي وجود دارد ، اظهار داشت : انگيزه هاي مختلفي براي ورود به رشته پزشكي در بين جوانان وجود دارد كه مي توان به بعداقتصادي ، موقعيت و جايگاه اجتماعي و امثالهم اشاره كرد اما بعد از فارغ التحصيلي تازه مي فهميد كه انگيزه هاي مادي زياد تاثير گذار نبوده اند و اعتقاد پيدا مي كنيد كه بايد معتقد به خداوند بود و به مردم خدمت كرد .
      وي گفت : جواني و بخشي از ميانسالي شما عزيزان صرف گرفتن مدرك پزشكي شده است و اگر در كناراين تخصص هاي شما معنويت و ايمان نباشد قطعا هيچي بدست نياورده ايد . همانطوري كه در آثارشهيد مطهري و بيانات امام (ره) و ديگر بزرگان ما بر تعهد و تخصص و نقش ايمان بر تخصص اشاره شده است ، لذا قداست پزشكي آنقدرزياد است كه نبايد آن را در راستاي منافع مادي و فردي زير سوال برد.
      دكتر خسروي گفت : اين يوسف جواني ماست كه صرف پزشكي شده است و بايد بقيه عمرمان را در راه خدمت به مردم و رضاي خداوند صرف كنيم تا قداست و شان اين حرفه حفظ شود .
      در پايان اين مراسم فارغ التحصيلان پزشكي همراه با دكتر سياوش بيرانوند سوگندنامه پزشكي خود را قرائت كردند تا اين سوگند نامه چراغ راهي براي آنان باشد كه ارائه خدمت به مردم را هرگزفراموش نكنند و خدمت گزاري به مردم را سر لوحه زندگي و حرفه خود قرار بدهند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.5027711391449 seconds.
memoryUsage : 8442Kb