شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • زكوي يار مي آيد نسيم باد نوروزي
      كد خبر: 10728
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
      تعداد بازديد: 432
      پيام نوروزي رييس دانشگاه

      زكوي يار مي آيد نسيم باد نوروزي

       

      بهار منشاء سلامت و سرزندگي و ميعادگاه دوباره رستن ها و رويش هاست ، آنجا كه گياه به سلامت سر از خاك بيرون مي كشد
      و جهان غرق نشاط ، شادماني و شور ميشود ، بهار زندگي بخش همه جهان كائنات و موجودات است ، آنجا كه پرنده سر از تخم بيرون مي آورد و شاخه دست خواهش خود را تا آسمان به معني شكر گزاري دراز مي كند و بلبلان سرود زندگي سالم را در هواي پاك براي بشريت طوري مي خوانند تا همه چيز ترجمان خلقت بي نقص خداي بزرگ باشد .
      در اين گذار انسان در سايه سلامت مي تواند اين همه زيبايي را با جسم و روح خود درك كند و در پي اين ادراك است كه مسير شكر گزاري هموار ميشود ،اكنون بهار از راه رسيده است و با تني سالم همچو مخمل دشت ها و كوهستانها بايد از انوار آفتاب و جوشش چشمه ها آموخت كه انسان سالم بايد محور حيات باشد . بهار امسال ،همگان را به رعايت اصول بهداشتي ، تغذيه سالم و تحرك دعوت مي كنيم و راه تحقق توسعه و پيشرفت جامعه را در سلامت جسم و روح و روان تك تك افراد جامعه مي دانيم.
      حال كه سالي را با استعانت از خداوند متعال آغاز كرده ايم ، بيائيم با عمل به شعار هاي بهداشتي و توصيه هاي موثر در ايجاد بستر جامعه سالم و سلامت محور با كاهش هزينه هاي درماني ، موضوع پيشگيري از بيماريها وآسيب ها را نصب العين زندگي مان كنيم و با حضور خود در جامعه اي سالم منشاء خدمات ارزشمند در جهت زندگي سالم باشيم.
      در اينجا لازم مي دانم به واسطه يك سال تلاش همكارانم در مجموعه دانشگاه علوم پزشكي از آنها تشكر و قدر داني نمايم. و آرزوي موفقيت و بهروزي براي همه آنها در تمامي عرصه هاي زندگي شان داشته باشيم. و آرزوي ديگر اينكه سال ۹۶ سالي همراه هم دلي و وحدت ميان تمامي كساني باشد كه با سلامت مردم سر و كار دارند تا بشود گام هاي بهتري براي توسعه و پيشرفت لرستان در تمامي زمينه هاي آموزشي، بهداشتي و درماني برداشته شود.

       

      دكتر ساكي
      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.3240730762482 seconds.
memoryUsage : 6913Kb