يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • برگزاري آيين توديع و معارفه رئيس شبكه بهداشتي درماني شهرستان بروجرد
      كد خبر: 11362
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
      تعداد بازديد: 960

      برگزاري آيين توديع و معارفه رئيس شبكه بهداشتي درماني شهرستان بروجرد

      كاظمي ذهابي/وبدا

      آيين توديع و معارفه رئيس شبكه بهداشتي درماني شهرستان بروجرد برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان در اين مراسم كه با حضور همتي معاون اجتماعي دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان و مدير روابط عمومي اين دانشگاه و پرسنل شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد در سالن كنفرانس اين شبكه برگزار شد از زحمات دكتر صيرفي رئيس سابق شبكه تشكر و قدرداني شده و دكتر سبزيان به عنوان سرپرست جديد اين شبكه معرفي شد.

      معاون اجتماعي دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين مراسم عنوان كرد: خداوند منان را شاكرم كه اين توفيق را نصيب ما نمود كه امروز در خدمت شما عزيزان باشيم.نادر همتي گفت: مهم نيست كه ما در چه جايگاهي باشيم و در واقع آن موضوعي كه اهميت دارد خدمت به مردم در سايه ي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است. وي ابراز داشت: در مدت چند سالي كه در خدمت عزيزان بوده ايم به لطف خداوند شاهد شكوفايي هر چه بيشتر در حوزه بهداشت و درمان باشيم. وي ادامه داد: اگر دستاوردهايي وجود  داشته است به دليل حمايت هاي رئيس دانشگاه و به موازات آن در شهرستانها كمك ها و تلاش هاي روساي شبكه ها بوده است. همتي همچنين در خصوص خدمات دكتر صيرفي اظهار داشت: انصافا در مدت فعاليت دكتر صيرفي ما همواره شاهد رشد روزافزون و خدمات بي شائبه بوده ايم. وي تأكيد كرد: فراموش نكنيم همه ي ما انقلابي هستيم و هر موضوعي جاي خود را دارد و اميدواريم آقاي دكتر سبزيان نيز بتوانند نتايج خوبي را براي شبكه ي بهداشت و درمان بروجرد به ارمغان بياورند.معاون اجتماعي دانشگاه گفت: ما بايد تمام توانمان را به كار بگيريم كه نتيجه ي فعاليت ما منشا خير و بركت براي مردم باشد و از آقاي دكتر سبزيان انتظار داريم در هر حال تكريم ارباب رجوع و مردم را در نظر داشته باشد. همتي در ادامه به روند اجراي برنامه هاي خيرساز در شهرستان بروجرد اشاره كرد و گفت: ان شالله در پايان كارنامه دكتر سبزيان شاهد ارتقا و روند رو به رشد فعاليت ها در راه خدمت به مردم باشيم و حضور مردم و خيرين را در خدمات سلامت به مردم مانند هميشه پررنگ ببينيم. وي  بيمارستان خيرساز سماعيان و مركز اورژانس اين شهرستان كه به همت خيرين سلامت در بروجرد راه اندازي شده است و همچنين چندين پروژه ي خيرساز ديگر را از اقدامات بسيار مهم قلمداد كرد كه در چند سال گذشته در اين شهرستان به وقوع پيوسته است و آن را عملكردي قابل قبول براي مجموعه ي دانشگاه علوم پزشكي و سبكه ي بهداشت و درمان عنوان كرد. همتي در ادامه به تشريح برنامه هاي آتي دانشگاه به ويژه ي در حوزه ي خيرين سلامت در شهرستان بروجرد پرداخت. وي عنوان كرد: همراهي دكتر سبزيان در آينده مي تواند كمك شاياني به برنامه هاي دانشگاه باشد و با شناختي كه از ايشان دارم اطمينان دارم كه ايشان در اين راه موفق خواهند بود. همتي در پايان اظهار داشت: به نمايندگي از رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان از زحمات بي دريغ آقاي دكتر صيرفي در چند سال اخير كمال قدرداني را دارم و براي دكتر سبزيان آرزوي موفقيت داريم.

      در ادامه ي اين مراسم رئيس سابق شبكه بهداشت و درمان بروجرد عنوان كرد: ما از زماني كه مسئوليت شبكه بروجرد را عهده دار شديم با همكاران عهد بستيم همواره خدمت به مردم را سرلوحه ي كارها قرار دهيم و اميدوارم توانسته باشيم عملكرد قابل دفاعي را به جاي بگذاريم. دكتر صيرفي گفت: ما خودمان را مديون اين شهر و مردم آن مي دانيم و اميدوارم در اين چند سال توانسته باشيم خدمتي به شهر و مردم داشته باشيم. دكتر صيرفي همچنين در ادامه گزارشي كلي را از اقدامات صورت گرفته در زمان مسئوليت خود ارائه داد و آن را نتيجه ي تلاش پرسنل شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد دانست. وي همچنين همدلي و همزباني پرسنل را در اجراي امور از مهم ترين دستاوردهاي دوران مديريتي خود عنوان كرد. صيرفي گفت: از تمامي همكاران براي تلاش هايشان در اين مدت نهايت تشكر را دارم و اميدوارم همچنان با نشاط و انگيزه با آقاي دكتر سبزيان نهايت همكاري را داشته باشند. وي در پايان براي سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان بروجرد آرزوي موفقيت كرد.

      سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان بروجرد نيز در اين مراسم گفت: بنده افتخار داشتم چند سالي را در شهرستان بروجرد زير نظر دكتر صيرفي به ارائه خدمت بپردازم. دكتر سبزيان عنوان كرد: من شناخت كافي از مجموعه ي بهداشت و درمان شهرستان بروجرد دارم چرا كه سالها در اين شهرستان بوده ام. وي ادامه داد: بروجرد شهر فرزانگان است و مردم آن همواره در خدمت انقلاب و آرمان هاي آن بوده اند كه خدمت به اين مردم موجبات افتخار است. سرپرست جديد شبكه بروجرد همچنين گفت: خطوط ترسيم شده است و قرار است ما كار اجرايي و تخصصي داشته باشيم. وي ادامه داد: ما دنبال ايجاد فضاي آرام و صميمي در محيط كار هستيم و ان شاالله با همكاري پرسنل و استفاده از راهنمايي هاي مسئولين سابق به ويژه آقاي دكتر صيرفي بتوانيم عملكرد خوبي داشته باشيم. سبزيان گفت: بروجرد يكي از قوي ترين بخشهاي تخصصي درماني خصوص را دارد كه خود يك ظرفيت است. وي گفت: برنامه ي اصلي ما در واقع استفاده از ظرفيت ها در راه تحقق اهداف برنامه تحول سلامت مي باشد. سبزيان در پايان ابراز داشت: اميدوارم بتوانيم اهداف شبكه را به خوبي پيش ببريم و در اين راه انتظار حمايت از مسئولين دانشگاه و مقام هاي سياسي شهرستان را داريم.

      در قسمت انتهايي مراسم ابلاغ سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد قرائت و توسط نادر همتي معاون اجتماعي دانشگاه به وي اهدا شد.همچنين با اهدا لوحي از سوي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان از زحمات دكتر صيرفي رئيس سابق اين شبكه تقدير و قدرداني شد.

      webdalorestan@

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.58115601539612 seconds.
memoryUsage : 8604Kb