يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • بيانيه روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان در خصوص مطلب منتشر شده در كانال راديو تلگرامي
      كد خبر: 11913
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
      تعداد بازديد: 733

      بيانيه روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان در خصوص مطلب منتشر شده در كانال راديو تلگرامي

      اخيرا در كانال اجتماعي راديو تلگرام لرستان مطلبي با عنوان (ظلم ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان به مردم) منتشر شده است. در اين پست با انتشار ويدئويي از مشكلات بيمارستان امام خميني(ر ه) شهرستان كوهدشت كه اتفاقا در يكي از بخش هاي خبري شبكه ي افلاك ظرف يكي دو ماه گذشته پخش شد، به موضوع كمبود نيروي پزشك در استان و عدم اعلام نياز نيروي پزشك طرح از سوي دانشگاه علوم پزشكي لرستان پرداخته است. در اين مطلب به سامانه (تأمين و توزيع نيروي انساني) اشاره شده، كه در آن اعلام نيازي بر روي نام لرستان وجود ندارد. لذا تنظيم كننده اين مطلب با انتشار تيتر تحريك آميز ظلم ساكي رئيس ... و قرار دادن لينك سامانه و فايل ويدئوي عنوان شده، سعي در تخريب مجموعه مديريتي دانشگاه علوم پزشكي و جهت دهي منفي در بين خوانندگان نموده است.
      در همين راستا و به منظور تنوير افكار عمومي و روشن نمودن نگارنده محترم اين مطلب و خوانندگان، توضيحات زير ارائه مي شود:
      1-سامانه اي كه در اين مطلب تحت عنوان تأمين و توزيع نيروي انساني وزارت بهداشت با لينك مورد نظر معرفي شده است، از تاريخ 1/1/ 1396 از سوي وزارت غير فعال اعلام شده و به جاي آن سامانه جديد ثبت نام تحت عنوان سامانه رشد با آدرس http://tarhreg.behdasht.gov.ir معرفي و فعال شده است. خوانندگان عزيز با انتخاب اين لينك مي توانند وارد آن شده و در كم و كيف كار قرار گيرند.
      2-اعلام نياز نيروهاي طرح خدمتي هر سه ماه يك بار از سوي دانشگاه هاي تمام كشور انجام مي شود و بالطبع آن، در دانشگاه علوم پزشكي لرستان نيز اين اعلام نياز صورت گرفته و مي گيرد.
      3-توزيع پزشك طرحي براي كل دانشگاه هاي كشور هر 2 ماه يك بار يعني 6 بار در سال انجام مي شود، اما با پيگيري هاي صورت گرفته توسط معاونت توسعه و مديريت منابع دانشگاه علوم پزشكي استان، توزيع نيروي پزشك طرح براي لرستان به صورت آزاد انجام مي گيرد كه طي آن نه تنها هر دو ماه بلكه در هر زماني از سال اين كار اتفاق مي افتد.
      4- كمبود نيروي انساني به ويژه كادر درماني و در رأس آن پزشكان، همواره يكي از دغدغه هاي مجموعه ي مديريتي دانشگاه علوم پزشكي لرستان بوده است. تا جايي كه در سفر معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي رئيس دانشگاه با تأكيد فراوان، دكتر جان بابايي(معاون درمان وزارت) را متقاعد نمود كه روند شروع به كار پزشكان طرحي در لرستان را تسهيل و تسريع نموده و حتي قول حضور جراح مغز و اعصاب را خارج از نوبت براي يكي از شهرستان هاي استان اخذ نمود.
      5-به دنبال اعلام نياز دانشگاه علوم پزشكي لرستان، هفته ي گذشته 13 پزشك براي شروع فعاليت خود در قالب طرح به واحد كارگزيني معرفي شده اند و اين خود مويد اشتباه و غير واقعي بودن مطلب منتشر شده مي باشد.
      نقد منصفانه كه در جهت پيگيري دغدغه ها و مشكلات مردم باشد، امري بايسته بوده كه زمينه رشد و تعالي جامعه را فراهم مي كند. مسئولين نيز بايد صادقانه پاسخگوي البته اين نوع از نقدها باشند. اما فراموش نكنيم قبل از انتشار هر مطلبي به ويژه اين دست از عناوين كه رنگ و بوي انتقاد را دارد، از اصل مطلب و صحت و صدق آن مطمئن باشيم. وگرنه موجب تخريب و خدايي نكرده افترا خواهد شد، به ويژه زماني كه تيتري با عنوان ظلم به مردم كه بار سنگيني دارد، فرا روي آن باشد!

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.64633989334106 seconds.
memoryUsage : 8434Kb