يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • ادامه ي موج اعتراضات دانشجويي در محكوميت اقدام رئيس جمهور آمريكا
      كد خبر: 12275
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
      تعداد بازديد: 399

      ادامه ي موج اعتراضات دانشجويي در محكوميت اقدام رئيس جمهور آمريكا

      كاظمي ذهابي/وبدا
      در ادامه ي روند موج اعتراضي ايجاد شده در بين دانشجويان دانشگاه هاي مختلف لرستان همگام با ساير دانشگاه هاي كشور، دانشجويان مجتمع آموزشي علوم پزشكي پرديس كمالوند نيز به پا خواسته و با سردادن شعارهاي ضد استكباري  و به آتش كشيدن پرچم هاي رژيم صهيونيستي و كشور آمريكا اقدام شوم رئيس جمهوري آمريكا كه اخيرا به دنبال انتقال پايتخت رژيم منحوس اشغالگر قدس از تل آويو به بيت المقدس بوده است را محكوم كردند.
      در اين مراسم كه مسئول نهاد رهبري در دانشگاه، معاونين آموزش، دانشجويي فرهنگي و پژوهشي و فناوري دانشگاه، روساي دانشكده هاي بهداشت و تغذيه، داروسازي دندانپزشكي، پرستاري حضور داشتند، خيل جمعيت اساتيد، كارمندان و دانشجويان رشته هاي مختلف علوم پزشكي در محوطه ي مجتمع آموزشي پرديس كمالوند تجمع كردند و فرياد برائت از مستكبران و حمايت از مظلومان دنيا را سردادند.
      مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در دانشگاه در اين مراسم در خصوص يهوديت و افكار حاكم بر آن گفت: تفكر يهوديت يك تفكر خود برتر بيني است و حاكمان رژيم صيونيستي حاضرند براي تحقق هدف خود كه سيطره بر تمامي انسان هاست دست به هر اقدامي بزنند. حجت الاسلام و المسلمين مهدي مراديان عنوان كرد:تجمع امروز دنباله روي هزاران تجمع ديگر در سرتاسر جهان است كه براي مخالفت با اين ديدگاه غلط و ضد بشريت صورت گرفته است. وي اظهار داشت: خداوند در قرآن مي فرمايند اي مسلمانان هوشيار باشيد و كوتاه نياييد كه دشمنانتان براي ضربه زدن به شما و دينتان تلاش مي كنند. مسئول نهاد رهبري در دانشگاه خاطرنشان كرد: رهبر معظم انقلاب به ما آموخته اند كه در برابر مستكبران بايستيم و از مستضعفان دفاع كنيم. حجت الاسلام والمسلمين مراديان تأكيد كرد: ما به تبعيت از مقام معظم رهبري شعار مي دهيم و به فضل الهي نقشه هاي شوم رژيم منحوس اشغالگر قدس و هم دستانش مانند هميشه برملا خواد شد. وي در پايان خاطرنشان كرد: اميدوارم در پرتو رهنمودهاي مقام عظماي ولايت وحدت مسلمانان روز به روز بيشتر شده و در نهايت شاهد ظهور هر چه سريعتر منجي عالم بشريت حضرت مهدي(عج الله) باشيم.
      گفتني است اساتيد و دانشجويان دانشكده ي بهداشت و پيراپزشكي نيز قبلا در تجمعي قابل توجه اقدام سخيف اخير رئيس جمهوري آمريكا را محكوم و حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام كرده بودند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.2344250679016 seconds.
memoryUsage : 6924Kb