يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • انتصاب در مركز آموزشي درماني شهداي عشاير خرم آباد؛
      كد خبر: 13585
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
      تعداد بازديد: 1288
      انتصاب در مركز آموزشي درماني شهداي عشاير خرم آباد؛

      دكتر مجيد فتحي مدير داخلي شد!

      كاظمي ذهابي/وبدا

      رئيس مركز آموزشي درماني شهداي عشاير خرم آباد طي حكمي دكتر مجيد فتحي را به عنوان مدير داخلي اين مركز منصوب كرد.

      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان، اين حكم طي مراسمي و با حضور دكتر آزادي رئيس مركز آموزشي درماني شهداي عشاير، حجت الاسلام درويشي نماينده نهاد رهبري دانشگاه در اين مركز و جمعي از پرسنل آن به مدير جديد ابلاغ شد.

      در اين مراسم كه در دفتر رئيس مركز آموزشي درماني شهداي عشاير برگزار شد از خدمات دكتر كرم ياري مدير سابق مركز تقدير و تشكر شد.

      حجت الاسلام درويشي نماينده نهاد رهبري در مركز آموزشي درماني شهداي عشاير در اين مراسم عنوان كرد:افتخار ما خدمت به مردم است و هر منصبي در اين مملكت بايستي با نيت  خدمت به مردم در اختيار گرفته شود .

      دكتر ازادي رئيس مركز آموزشي درماني شهداي عشايرنيز در اين مراسم ضمن تشكر از خدمات اقاي دكتر ياري  در خصوص اين تغيير گفت: تغييرات از اصول و اركان مديريت است و بايد فرصت استفاده از توانايي هاي ديگر همكاران به وجود آيد.

      دكتر ياري مدير سابق اين مركز در حاشيه ي مراسم از همكاري بي شائبه همكاران در زمان مديريت خود تشكر و قدرداني كرد. وي اظهار داشت: اميدوارم همه ي ما در هر مقام و جايگاهي كه قرار داريم نهايت بهره را در مسير خدمت به مردم  و رضايت پروردگار ببريم .

      همچنين دكتر فتحي مدير جديد مركز آموزشي درماني شهداي عشاير خرم آباد ضمن اشاره به ارزش و اهميت خدمت در حوزه سلامت از منظر اسلام، طرح تحول سلامت را از برنامه هاي موفق در مسير خدمت به مردم دانست و گفت: ما بايد تلاش كنيم در مسير برنامه هاي اين طرح نقاط ضعف و قوت را شناسايي و براي آنها برنامه ريزي كنيم. وي عنوان كرد: در سال حمايت از كالاي ايراني بايد با همفكري همكاران در تصميم گيري ها و مشاركت همگان بتوانيم آن طور كه شايسته مردم است خدمت كنيم.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.64280605316162 seconds.
memoryUsage : 8630Kb