يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • كارگاه امر به معروف و نهي از منكر در دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد
      كد خبر: 14530
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
      تعداد بازديد: 361

      كارگاه امر به معروف و نهي از منكر در دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد

       

      حيدري / وبدا

      كارگاه آموزشي امر به معروف و نهي از منكر  با حضور حجت الاسلام علي نيا امام جماعت ستاد دانشگاه علوم پزشكي لرستان و با شركت كاركنان ستادي و ديگر واحد هاي تابعه در مسجد الغدير اين دانشگاه برگزار شد .

      در اين كارگاه آموزشي حجت الاسلام علي نيا با اشاره به فريضه ي امر به معروف و نهي از منكر از ديدگاه مقام معظم رهبري بيان داشت: حفظ و حراست از جامعه ي اسلامي و بقا آن در گرو اهميت دادن به فريضه ي امر به معروف و نهي از منكر است زيرا امر به معروف و نهي از منكر يك واجب عيني است و همه آحاد مردم و مومنين بايد بدون هيچ ملاحظه اي امر به نيكي كنند و ديگران را از كار بد نهي نمايند .

      وي با بيان اينكه امر به معروف و نهي از منكر داراي سه مرحله ي اقدام لساني٬ عملي و قلبي است؛ گفت: همه ي آحاد مردم بايد به صورت قلبي و لساني امر به معروف و نهي از منكر كنند و در عمل اين وظيفه ي حكومت هاست كه با فساد و منكرات برخورد كنند. وي مهمترين نقش امر به معروف و نهي از منكر را اصلاح امور جامعه دانست و گفت : با امر به معروف و نهي از منكر كردن كه يك واجب عيني است  اين امر مهم با مسئوليت انقلابي افراد محقق مي شود و باعث عدم پيروزي دشمن و حاكم شدن مستكبران بر مردم مي شود .

      امام جماعت ستاد دانشگاه علوم پزشكي لرستان در ادامه سخنانش اظهار داشت : بهترين روش امر به معروف و نهي از منكر از نظر مقام معظم رهبري زبان است زيرا معجزه مي كند و تاثير گذار است . در چنين جامعه اي كه امر به معروف و نهي از منكر صورت مي گيرد نظامش هميشه جوان بوده و رو به جلو حركت مي كند .

      وي در پايان گفت : تاكيد مقام معظم رهبري در اين است كه دائم امر به معروف و نهي از منكر صورت بگيرد و ديگران را به گفتن معروف و نهي از منكر تشويق كنند تا اثرش را در جامعه ببينيد البته اين كار هزينه هايي را نيز در بر خواهد داشت. در عمل برخورد فيزكي كار حكومت هاست نه فرد ؛ مردم بايد امر معروف و نهي از منكر لساني كنند .

      در پايان سولاتي در اين راستا طرح گرديد و شركت كنندگان در كارگاه آموزشي به سولات مطرح شده پاسخ دادند.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.50544190406799 seconds.
memoryUsage : 8751Kb