دوشنبه،10 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نشست رابطين فرهنگي واحدهاي تابعه دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد
      كد خبر: 14885
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
      تعداد بازديد: 260
      به منظور برنامه ريزي شركت پرسنل در جشنواره قرآن و عترت؛

      نشست رابطين فرهنگي واحدهاي تابعه دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد

      كاظمي ذهابي/وبدا

      رابطين فرهنگي واحدهاي تابعه دانشگاه علوم پزشكي لرستان به منظور برنامه ريزي جهت حضور گسترده پرسنل، اساتيد و دانشجويان اين دانشگاه در جشنواره قرآن و عترت دانشگاهيان گرد هم آمدند.

      به گزارش وبدا لرستان، در اين نشست در خصوص نحوه ي اطلاع رساني و ثبت نام علاقمندان با هدف جذب حداكثري و اطلاع تمامي پرسنل، اساتيد و دانشجويان از كليات جشنواره، رشته هاي موجود در جشنواره بحث و تبادل نظر شد.

      همچنين در اين نشست حجت الاسلام تيموري فعالان حوزه ي فرهنگ ديني در استان در مورد ضرورت شناخت خداوند و اهل بيت عليهم السلام مباحثي را عنوان كرد. وي بر نقش برگزاري نشست هاي فرهنگي و جشنواره هاي قرآني به عنوان تلنگر مثبت بر افكار تأكيد كرد. حجت الاسلام تيموري توجه و درك عميق مفاهيم قرآني را نسبت به حفظ و قرائت آيات بسيار مهم تر و مقدم تر بر شمرد.

      ثبت نام در بيست و چهارمين جشنواره قرآن و عترت از امروز تا پانزدهم بهمن ماه آينده از طريق سايت ثبت نام جشنواره به آدرس http//quran.behdasht.gov.ir قابل انجام است. اين جشنواره در سه مرحله ي دانشگاهي، وزارتي و ملي برگزار خواهد شد كه بخش ملي آن مربوط به اساتيد و دانشجويان است. نفرات برگزيده ي دانشگاه براي حضور در جشنواره ي وزارتي كه در شهر همدان برگزار خواهد شد انتخاب مي شوند. نفرات برگزيده ي جشنواره ي وزارت نيز به مسابقات ملي راه پيدا خواهند كرد.

      جشنواره ي قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكي لرستان با مديريت معاونت دانشجويي فرهنگي برگزار خواهد شد. علاقمندان مي توانند جهت دريافت اطلاعات بيشتر به رابط فرهنگي محل خدمت خود مراجعه نمايند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.95821690559387 seconds.
memoryUsage : 8552Kb