سه شنبه،11 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • سرپرست شبكه بهداشت ودرمان رومشكان معرفي شد
      كد خبر: 14892
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
      تعداد بازديد: 1023

      سرپرست شبكه بهداشت ودرمان رومشكان معرفي شد

       

      كلهر/وبدا

      طي آييني علي سليماني به عنوان سرپرست شبكه بهداشت ودرمان رومشكان منصوب شد.

      به گزارش وبدا لرستان اين آئين با حضور مشاور رياست دانشگاه علوم پزشكي لرستان در امور بهداشت، امام جمعه رومشكان وجمع كثيري از مديران وكاركنان در سالن كنفرانس شبكه بهداشت و درمان رومشكان برگزار شد .

      مشاور رئيس دانشگاه در امور بهداشت در اين جلسه با اشاره به خدمات بي شمار نظام مقدس جمهوري اسلامي از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي تا كنون در عرصه سلامت ، اظهار داشت : كارهاي بسيار زيادي در زمينه بهداشت درمان وآموزش پزشكي در ايران اسلامي از چهل سال پيش تاكنون صورت گرفته است كه خود نشانه ي خدمتگزاري نظام اسلامي به مردم بوده وهمچنان مسئولين و مديران و همه عوامل وكاركنان  عرصه سلامت براي خدمت به مردم، با تلاش مضاعف حركت رو به رشد وتوسعه محور خود را ادامه مي دهند.

      دكتر طهماسب نظري با تشريح روابط بين بخشي و همكاري هاي لازم مسئولين شهرستان رومشكان با دانشگاه علوم پزشكي بيان داشت : همكاري هاي بسيار ارزنده اي در همه ي سطوح مابين مسئولين شهرستان رومشكان ودانشگاه علوم پزشكي وجود دارد و اين انسجام در جهت توسعه ي بيشتر عرصه سلامت در رومشكان به كار گرفته خواهد شد.

      وي در بخشي ديگراز سخنان خود گفت :امروز ما شاهد مهار بيماري هاي فلج اطفال ، بيماري هاي روده اي ، وبا و ساير بيماري هايي كه در گذشته مشكل آفرين بودند هستيم كه اين مهم رضايت بخش است اما براي كار در عرصه سلامت كافي نيست و همچنان بايد مستمر بدون لحظه اي درنگ در همه عرصه هاي سلامت ورود پيدا كنيم.

      وي افزود : دوشاخص بين المللي مرگ مادران باردار و مرگ كودكان زير 5 سال كه ميزان سنجش توسعه را در بر دارد نسبت به گذشته هاي دور كاهش يافته به نحوي كه قابل مقايسه با قبل از انقلاب اسلامي نيست كه اين خود نشان از اقدامات برنامه ريزي شده در سطوح مختلف و همه جانبه در حوزه بهداشت ودرمان است .

      در ادامه امام جمعه شهرستان رومشكان با ارزش گذاري بر خدمات صورت گرفته در عرصه بهداشت ودرمان شهرستان رومشكان گفت : در نظام اسلامي شاهد پيشرفت هاي چشمگير در عرصه بهداشت ودرمان بوده ايم كه هم چنان با سياست هاي كلي نظام، اين عرصه در حال توسعه وپيشرفت است و به لطف خدا از ابتداي انقلاب دو بحث سلامت و امنيت مردم همواره به بهترين وجه ممكن تامين شده است.

      حجت الاسلام فاطمي نيا در ادامه افزود: همواره نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به سلامت مردم بيشترين اهميت را داده است ونظام اسلامي امروز بستر را براي توسعه بهداشت ،درمان و آموزش پزشكي فراهم كرده است و ائمه جمعه براي آگاهي مردم از خدمات عرصه سلامت همواره نقش موثري را ايفا نموده اند.

      وي افزود : مسئولين ومديران دلسوز شهرستان رومشكان همواره ياري گر عرصه سلامت بوده وهستند وعليرغم برخي محروميت ها خدمات و فعاليت هاي بسيار موثري در عرصه بهداشت و درمان در اين شهرستان صورت گرفته است .

      در پايان نيز ابلاغ علي سليماني به عنوان سرپرست جديد شبكه بهداشت ودرمان شهرستان رومشكان اهدا شد.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543340 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.48282194137573 seconds.
memoryUsage : 8776Kb