شنبه،15 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • پاسخ رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان به اظهارات اخير معاون امور اقتصادي استاندار
      كد خبر: 14895
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
      تعداد بازديد: 559

      پاسخ رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان به اظهارات اخير معاون امور اقتصادي استاندار

       

      چند روز پيش از دريچه ي خبرگزاري تسنيم، خبري به نقل از مهندس اميري معاون محترم امور اقتصادي استاندار لرستان در جلسه ي  ستاد تنظيم بازار مبني بر عدم انجام مناقصات دانشگاه علوم پزشكي از طريق سامانه الكترونيكي و خريد از شركت هاي توليدي داخل استان در راستاي حمايت از اقتصاد لرستان منتشر شد. با توجه به اين كه دانشگاه علوم پزشكي لرستان به عنوان دستگاهي كه ايشان مستقيم آن را مورد خطاب قرار داده و به آن اشاره كرده اند؛

      در پاسخ به اين اظهارات رئيس دانشگاه علوم پزشكي طي گفتگويي با خبرنگار وبدا در خصوص خريد كالاي توليد داخل استان مطالبي را به شرح زير عنوان كرد:

      خريداري كالاي توليد داخل استان يكي از راهكارهاي مهم است كه به رشد و پويايي صنعت و اقتصاد آن كمك مي كند. به نظر مي رسد همانند مردم، نقش دستگاه هاي اجرايي استان در تحقق اين مهم بي بديل است. مجموعه ي دانشگاه علوم پزشكي لرستان به عنوان يكي از مهم ترين دستگاه هاي اجرايي استان كه تامين سلامت مردم را بر عهده دارد نيز خود را در اين راه مكلف مي داند، كمااين كه تا كنون بخش اعظمي از تجهيزات مورد نياز خود را از شركت هاي توليدي داخل استان خريداري كرده و مي كند.

      دكتر ساكي همچنين در مورد چگونگي خريد توليدات داخلي استان با توجه به سخنان معاون محترم امور اقتصادي استاندار ابراز داشت:

      خريداري كالاي داخل استاني همان گونه كه معاون محترم استاندار در اين خبر به آن اذعان داشته اند يك اولويت است و نه يك دستور اكيد! يعني اين كه در شرايط قيمت و كيفيت مساوي اولويت با كالاهاي داخل استان مي باشد. هر چند اين موضوع سال هاست با تاكيد و تصويب هيات رئيسه دانشگاه در دستور كار قرار دارد و حداقل در بخش تامين تجهيزات اين چنين بوده و هم چنان خواهد بود.

      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در رابطه با آگهي هاي خريد دانشگاه كه بايد از طريق سيستم الكترونيكي كه دسترسي آن براي همه ي توليد كنندگان داخل كشور امكان پذير باشد، اظهار كرد:

      تمامي خريدهايي كه از طريق ستاد و معاونت توسعه مديريت و منابع دانشگاه خريداري مي شود از طريق سيستم الكترونيك بوده و در شش ماه اخير اين موضوع به همين منوال بوده است.اما متذكر مي شوم كه در بخش محيطي خريدها هنوز به صورت صد در صد الكترونيك انجام نمي شود كه دليل آن در حال آموزش بودن نيروهاي محيطي براي تسلط بيش تر روي سيستم خريداري مي باشد. البته ظرف چند روز آينده سيستم يكپارچه ي الكترونيك براي خريدهاي دانشگاه به صورت صد در صد اجرايي خواهد شد.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543340 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.4403541088104 seconds.
memoryUsage : 8756Kb