يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • آغاز مراسم ليالي قدر در دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 16210
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      تعداد بازديد: 359
      در مراسم آغاز ليالي قدر در دانشگاه علوم پزشكي لرستان مطرح شد؛

      حجت الاسلام والمسلمين طاهري: تمام اعمال حضرت علي(ع) رنگ و بوي خدايي دارد

       حيدري / وبدا

      در اولين شب از ليالي قدر ٬ اساتيد ٬ كاركنان و دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي لرستان با قرائت دعاي جوشن كبير در مسجد الغدير اين دانشگاه به ياد ضربت خوردن مولاي متقيان حضرت علي (ع) به سوگ نشستند و مراسم احياي شب نوزدهم ماه مبارك رمضان را به جاي آوردند .

      به گزارش وبدا لرستان، در اين مراسم معنوي حجت الاسلام و المسلمين محمد طاهري مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي قم ٬ با ذكر سجاياي اخلاقي حضرت علي (ع) اظهار داشت : اميرالمونين علي (ع) داراي صفاتي نيكو و پسنديده است كه سجاياي اخلاقي اش در عالم هستي براي بشريت به خصوص ما شيعيان زبان زد است .

      وي گفت : حلم، بردباري، علم و معرفت ايشان در شناخت خداوند و محو در عبادت ،  راز و نياز و بخشش بي حد و مرزش ٬ جز رفتار و كردار چنين فردي است  كه تمام اعمالش رنگ و بوي خدايي دارد چرا كه انسان عاشق، فقط معشوقش را مي بيند ولا غير؛ و عشق واقعي همين است نه پول پرستي و چسبيدن به مال دنيا يا علم و شهرت  كه بسياري از انسان ها غرق در آن شده اند.

      حجت الاسلام والمسلمين طاهري در ادامه ي سخنانش گفت : هر چيزي در دنيا ارزش و بهايي دارد و ارزش انسان به قدر آن چيزي است كه عاشق آن است و برايش مهم خواهد بود .

      وي گفت : براي مثل پيامبر اكرم (ص) و حضرت علي (ع)  كه عاشق خدا هستند ٬ قطعا نمي توان ارزش و بهايي قائل بود زيرا نمي توان ارزش خداوند را با هيچ چيزي سنجيد ؛ خداوندي كه خالق يكتاست و همه چيز در احاطه ي  قدرت اوست ؛ بنابر اين با اين اوصاف ارزش و قيمت حضرت علي (ع) بي نهايت است و ارزش كار او اصلا قابل قيمت گذاري نيست.

       

      اين مراسم در شب هاي بيست و يكم (يك شنبه پنجم خرداد ماه) و بيست و سوم رمضان (سه شنبه هفتم خردادماه) رأس ساعت 10 شب در مسجد الغدير ستاد دانشگاه علوم پزشكي لرستان نيز برگزار خواهد شد.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 4.117182970047 seconds.
memoryUsage : 8561Kb