يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • اخبار كوتاه دانشگاه علوم پزشكي لرستان در هفته اي كه گذشت؛
      كد خبر: 17532
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
      تعداد بازديد: 485

      اخبار كوتاه دانشگاه علوم پزشكي لرستان در هفته اي كه گذشت؛

       بازديددكترفرهادي قائم مقام دانشگاه علوم پزشكي لرستان از بيمارستان امام علي(ع) شهرستان ازنا؛

      دراين بازديد  دكترفرهادي از بخشهاي درحال ساخت بلوك زايماني،ISU وNICU بازديد كرد. دكتر قيصري مديرشبكه بهداشت ودرمان شهرستان ازنا در حاشيه ي اين بازديد گزارشي از  وضعيت شبكه و تاسيسات بيمارستان ارايه كرد. همچنين مبلغ ۵۰۰ميليون تومان اعتبار جهت تعمير تاسيسات مكانيكي وبرقي بيمارستان اختصاص پيدا كرد. قائم مقام دانشگاه در سفر به ازنا از كلينيك تخصصي در دست ساخت و مركز جامع سلامت سيدالشهدا اين شهرستان نيز بازديد كرد

      بيست و هشتم مهرماه

       

      دويست و هشتاد و دومين نشست هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد؛

      اين نشست به رياست دكتر نيكبخت و با حضور اكثريت اعضا تشكيل شد.مهم ترين موارد مصوب شده در اين نشست شامل موارد زير بودند:

      معاونين غذا و دارو و توسعه مديريت و منابع و مدير حراست دانشگاه وضعيت تقسيم نيرو در داروخانه هاي بخش دولتي را سريعتر مشخص كنند.حصاركشي خوابگاه دانشجويي پرديس و وضعيت خوابگاه دانشجويان كارشناسي ارشد ساماندهي شوند. وضعيت بخشي از ساختمان بعثت براي اختصاص به فضاي مركز آموزش مداوم توسط قائم مقام دانشگاه بررسي شود .نيروي انساني(تكنسين) دو پايگاه فوريت هاي پيش بيمارستاني تامين شود.

      سي ام مهر ماه

       

      كارگاه بازآموزي مسموميت هاي شايع و كنترل مسموميت ها برگزار شد

      اين كارگاه به مناسبت چهاردهمين دوره هفته پيشگيري از مسموميت ها به همت واحد آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشكي لرستان و واحد تحقيق و توسعه معاونت غذا و دارو، در سالن جلسات مركز آموزش مداوم برگزار شد.اين برنامه به منظور توانمندسازي پزشكان عمومي و داروسازان براي افزايش مهارت هاي آنها برگزار شد. در اين كارگاه مطالبي در مورد پيشگيري از بروز مسموميت ناشي از داروها، پيشگيري از مسموميت ها در كودكان، پيشگيري از مسموميت ناشي از گازها و منوكسيد كربن، پيشگيري از مسموميت با مواد غذايي و گياهان سمي، پيشگيري از بروز مسموميت با سموم دفع آفات، مواد شيميايي، پيشگيري از مسموميت ناشي از گزيدگي ها، پيشگيري از مسموميت ناشي از سوء مصرف مواد ارائه شد. مطالب عنوان شده توسط دكتر جواد خليلي فرد متخصص سم شناسي از اساتيد دانشكده داروسازي، دكتر احمد آدينه متخصص سم شناسي و مدير توسعه سازمان و منابع انساني دانشگاه و دكتر صالح نيا مدير عامل شركت داروسازي خرمان تشريح شدند.

      يكم آبان ماه

       

      كتابچه ي آموزش پيشگيري از مسموميت منتشر شد

       اين كتابچه به مناسبت هفته پيشگيري از مسموميت ها و توسط معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي لرستان، مدير دارو و كارشناس برنامه پيشگيري از مسموميت هاي اين معاونت تهيه و تنظيم شده است. اين مجموعه به منظور افزايش آگاهي مردم نسبت به مقوله شناخت انواع مسموميت و راه هاي پيشگيري از آنها تدوين و منتشر شده است.

      يكم آبان ماه

       

      دكتر امين حسنوند معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي لرستان خبر داد:

       داروخانه نورآباد هم دولتي شد. اين سومين داروخانه ي بيمارستاني است كه در يك ماه اخير دولتي شده است. تا كنون داروخانه ي بيمارستان هاي دورود و كوهدشت از بخش خصوصي به دانشگاه بازگردانده شده است. از اين پس خدمات دارويي اين داروخانه ها از طريق دانشگاه علوم پزشكي لرستان ارائه خواهد شد

      دوم آبان ماه

       

       

      تهيه و تنظيم: كاظمي ذهابي/وبدا

       

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.77352118492126 seconds.
memoryUsage : 8573Kb