يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دويست و نود و پنجمين نشست هيات رئيسه دانشگاه برگزار شد
      كد خبر: 20129
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      تعداد بازديد: 190

      دويست و نود و پنجمين نشست هيات رئيسه دانشگاه برگزار شد

      دويست و نود و پنجمين نشست هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي استان به رياست دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه و با حضور كليه اعضا صبح امروز در سالن اجتماعات حوزه رياست برگزار شد .
       در اين نشست حجت الاسلام والمسلمين مرتضي حسيني مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با بيان اينكه در اين شرايط كرونايي نيايد غفلت نمود و حق الله و حق الناس را ضايع كرد ؛ گفت : در راستاي خدمت به مردم نبايد كوتاهي شود و ارائه ي خدمت به مردم كه حق الناس است ضايع شود .
      وي در ادامه ي سخنانش بيان داشت : حاكميت حق خداست و حق اوليا خداست ؛ بنابر اين بايد با ديد مثبت به قضايا نگاه كرد و با مديريت صحيح و عملكرد مناسب بر مشكلات موجود فائق آمد .
       وي گفت : شان هر مسئوليتي در نظام مقدس جمهوري اسلامي كه خدمت كردن به مردم است ؛ نبايد فراموش شود و شان دانشگاه در بحث پوشش اسلامي و رعايت شئونات اسلامي در محيط بيمارستان ها ، فضاي آموزشي و در فضاي مجازي نيز بايد رعايت گردد زيرا هدف در هر مسئوليتي ارائه ي خدمت صادقانه به مردم است .
       رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان در نشست هيات رئيسه دانشگاه با اشاره به هزينه ها و اقدامات صورت گرفته در بحث كرونا ، بيان داشت : در شرايط كرونايي قرار داريم و در اين شرايط سخت كه هزينه ها بالاست ؛ بايد با مديريت صحيح و مناسب بر مشكلات موجود فائق شويم .
        دكتر نيكبخت گفت : دانشگاه در يك كار جمعي نيازمند تعامل با نمايندگان ، ائمه جمعه ، استاندار و كمك خيرين حوزه ي سلامت است تا بتوانيم بهتر با كرونا ويروس مقابله كنيم و راهي جز افزايش تعداد تخت هاي بيمارستاني و تهيه تجهيزات مورد نياز بيماران كرونايي نداريم .
        رئيس دانشگاه از خريد چهارمين دستگاه اكسيزن ساز براي استان و اقدام براي نصب آن در بيمارستان شهيد رحيمي خرم آباد خبر داد و گفت : نبايد بگذاريم بيماران كرونايي با كمبود اكسيژن ، دارو و ديگر تجهيزات مورد نياز خود روبرو شوند ؛ بايد همه كاري كنند كه روند بهبودي بيماران كرونايي در استان هر روز بهتر شود .
       در پايان اين نشست ، درخواست هاي وارده در دستور كار قرار گرفت كه پس از بررسي ، اتخاذ تصميم و بيان پيشنهادات لازم ، تصميمات نهايي مصوب گرديد .

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.74399495124817 seconds.
memoryUsage : 6801Kb