يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نشست بررسي وضعيت بيماري كوويد ۱۹ به منظور كنترل بيشتر اين بيماري برگزار شد
      كد خبر: 20668
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      تعداد بازديد: 170

      نشست بررسي وضعيت بيماري كوويد ۱۹ به منظور كنترل بيشتر اين بيماري برگزار شد

      نشست بررسي وضعيت بيماري كوويد ۱۹ و ارائه ي راهكارهاي مناسب به منظور كاهش آمار مبتلايان و كنترل شيب روند بيماري براي جلوگيري از افزايش آمارها ، صبح امروز به رياست دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان و با حضور معاون درمان ، مدير درمان ، مشاور رئيس دانشگاه و روساي بيمارستان هاي شهداي عشاير و شهيد رحيمي خرم آباد در سالن اجتماعات حوزه رياست دانشگاه برگزار گرديد .
      در اين نشست دكتر نيكبخت با بيان اينكه نگاه ما به مجموعه ي دانشگاه علوم پزشكي استان يك نگاه توسعه اي است ؛ اظهار داشت : نگاه اصلي ما به دانشگاه به ويژه در بحث درمان ، يك نگاه توسعه اي است و نياز است معاونت درمان با كمك مجموعه اش و روساي بيمارستان ها ، نقشه ي راه خود را در خصوص افق راهبردي سند چشم انداز دانشگاه ارائه نمايند .
       وي افزود : با مديريت علمي و آكادميك جلو برويد و بر مشكلات و موانع پيش روي خود فائق بياييد ؛ چرا كه با مديريت سنتي نمي توان كارها را پيش برد .
      دكتر نيكبخت با اشاره به بحث كوويد ۱۹ ، بيان داشت : ميزان مرگ و مير استان پايين است و در اين شرايط ، مي توان كليه دستگاه هاي اكسيژن ساز ، CT ها و ديگر تجهيزات مورد نياز بيمارستاني ، به خصوص بخش هاي كوويد را به خوبي بررسي كرد و نسبت به رفع ايرادات ، موانع و كمبود تجهيزات بيمارستاني ، اقدام نمود و ذخيره دارويي بخش كوويد را نيز فراهم كرد تا در صورت افزايش آمارها يا شروع پيك جديد با آمادگي كامل به اين قضيه ورود پيدا كنيم .
       وي با اشاره به سند چشم انداز سال ۱۴۰۴ معاونت درمان دانشگاه ، گفت : بايد دستگاه ها ، تجهيزات ، تخصص ها و ديگر نيازهاي بيمارستاني تا پايان سال ليست شود و تمام نيازهاي  بيمارستاني نيز بايد مدنظر قرار گيرد تا با تجهيز بخش هاي مختلف بيمارستاني و رفع كمبودها ، مردم شاهد تغييرات اساسي در حوزه درمان استان در سال ۱۴۰۰ باشند .      
       دكتر آزادبخت معاون درمان دانشگاه با اشاره به سيستم ارجاع و الكترونيكي كردن خدمات سلامت ، گفت : سيستم ارجاع از ابتداي سال ۱۴۰۰ شروع مي شود و قرار است تا پايان سال از نظر نرم افزاري ، ايرادات ، موانع و مشكلات اين طرح مرتفع شود .
       معاون درمان دانشگاه با اشاره به بحث فرآيندها در سند چشم انداز ۱۴۰۴ ؛ اظهار داشت : ما چاره اي نداريم كه بر اساس فرآيندها پيش برويم و نسبت به فرآيند بستري و ديگر فرآيندهاي تعريف شده در اين سند ، با ديد مديريتي و علمي وارد فرآيندها بشويم و مسائل و مشكلات درمان را بررسي نماييم .
       در ادامه دكتر طهماسب نظري مشاور رئيس دانشگاه ، دادن استراحت به پزشكان ، پرستاران و ديگر پرسنل شاغل در بخش هاي كرونا را مهم دانست و گفت : در اين شرايط كه بار بيماري كرونا ويروس كاهش يافته ؛ لازم است كه به اين عزيزان استراحتي داده شود تا سبب دلگرمي و ايجاد انگيزه در آنان شود و اگر خيز بيماري يا پيك جديد پيش آمد ؛ همه متوحه شوند كه كارهايشان ديده شده و با تواني مضاعف تر به ميدان بيايند و به ارائه ي خدمات سلامت بپردازند .  
        در پايان روساي بيمارستان ها نكته نظرات ، نيازها و برنامه هاي خود را با نگاه به آينده بيان نمودند .

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.5098030567169 seconds.
memoryUsage : 8433Kb