شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نشست تخصصي ائمه جماعات مراكز تابعه دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد
      كد خبر: 20753
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      تعداد بازديد: 164

      نشست تخصصي ائمه جماعات مراكز تابعه دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد

      همزمان با فرا رسيدن ايام الله دهه مبارك فجر ، نشست تخصصي  ائمه جماعات مراكز تابعه دانشگاه با حضور حجت الاسلام والمسلمين حاتمي رئيس دفتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي استان برگزار شد .
       در اين نشست كه ائمه جماعات حضور داشتند ؛ حجت الاسلام و المسلمين حاتمي با بيان اينكه توفيق حضور در دانشگاه ها ، به بركت نظام جمهوري اسلامي ايران براي روحانيون فراهم شده است و اين كار يكي از نعمت هاي فراموش نشدني است ؛ اظهار داشت : حضور روحاني در دانشگاه ها يكي از نعمت هاي فراموش نشدني در انقلاب اسلامي است ؛ چرا كه حضور روحانيون در دانشگاه ها به عنوان ائمه جماعت با قشري سر و كار دارند كه اهل علم و ادب بوده و از فرهيختگي خاصي برخوردارند .
       وي افزود : همچنين اين قشر از جامعه ، همه يكدست و جوان هستند ؛ لذا من و شما به عنوان روحاني و ائمه جماعت دانشگاهي ، علاوه بر اينكه بايد بر مباحث مختلف علمي و اخلاص در عمل ، مسلط باشيم ؛ بايد با فنون جديد از جمله مخاطب شناسي و نحوه ارتباط گيري با اين قشر فرهيخته و ديگر ابزارهاي روز ، مثل اينترنت و فضاي مجازي هم آشنايي كامل داشته باشيم تا بتوانيم يك مبلغ خوب و موفق براي اين جوانان و اسلام باشيم .
       حاتمي در ادامه ي سخنانش افزود : دشمنان اسلام از اين ابزارها به سود خودشان براي جذب جوانان استفاده مي كنند .
       وي تاكيد كرد : ما براي دفاع از عقايد اسلامي و سلامت جسم و روح جوانان عزيزمان ، بايد با اين فنون و ابزارهاي جديد آشنا و آگاه بوده و از تمام ظرفيت هاي فضاي مجازي و در راستاي تبليغ عقايد و آرمان هاي انقلاب اسلامي ، استفاده كنيم .
       در پايان اين نشست ، پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد الزهرا (س) دانشگاه و حضور در گلزار شهداي گمنام پرديس دانشگاهي كمالوند و اداي احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت فاتحه ، ياد و خاطره ي شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس ، گرامي داشته شد .

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 5.7275390625 seconds.
memoryUsage : 6799Kb