يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • همايش گراميداشت هفته سلامت برگزار شد
      كد خبر: 23430
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      تعداد بازديد: 81

      همايش گراميداشت هفته سلامت برگزار شد

      همايش گراميداشت هفته سلامت ، صبح امروز به منظور قدرداني از تلاشگران عرصه سلامت و سمن ها كه در بحث كرونا فعال بوده اند ؛ تجليل شد.
       در اين همايش ، خانم دكتر كوشكي معاون بهداشت دانشگاه با بيان اينكه تغييرات آب و هوايي باعث انواع بيماري ها و چالش هاي زيست محيطي مي شود ؛ گفت: كشورهايي در جهان هستند كه مرفع بوده و مانع دسترسي ديگر كشورهاي جهان به بحث واكسن و دارو مي شوند.
       معاون بهداشت بيان داشت: كرونا باعث شد كه همه ي سيستم ها و برنامه ريزي هاي بشري در مقوله سلامت به هم بريزد و به نوعي باعث شد تا ما ضعف هاي زير ساختي خود را بشناسيم و به يك سلامت پايدار دست يابيم؛ زيرا دسترسي به يك سلامت پايدار است كه باعث موفقيت كشورها مي شود.
       وي گفت: برگزاري هفته سلامت كه با كمك مردم ، مسئولين و سمن ها برگزار مي شود ؛ خود بهانه اي است در راستاي خود مراقبتي و دسترسي عادلانه به مقوله سلامت ، كه امسال با شعار (سلامت ما ، سلامت سياره ما) با مشاركت ساير دستگاه هاي اجرايي و سمن ها برگزار مي شود.
       در ادامه عوض نژاد معاون نهاد با ذكر احاديثي از ائمه (ع) گفت : در مسير سلامتي و ايجاد امنيت در كشور بايد شكرگزار خداوند باشيم ؛ زيرا در راه تحقق آرمان هاي اسلامي و امنيت پايدار ، سردارهايي را در راه حفظ امنيت از دست داده ايم..
       وي گفت: سلامت و امنيت بايد در كنار هم باشند تا انسان احساس آرامش كند و از خداوند بخاطر اين سلامتي و امنيتي كه ديگران براي ما ايجاد كرده اند؛ خاضعانه و خاشعانه تشكر كرد و شكرگزار خداوند بود.
       وي افزود : همين داشتن حس خدمت كردن به مردم در عرصه سلامت ، خودش تشكر از خداوند است.   
       عوض نژاد بيان داشت: عزيزاني كه در خط مبارزه با كرونا بوده اند بايد به آنان دست مريزاد گفته و با قدرداني از تلاشگران عرصه سلامت ، بايد به آنان خداقوت گفت.
       در پايان از تلاشگران عرصه سلامت ، سمن ها و ديگر عزيزاني كه در بحث كرونا ياريگر دانشگاه علوم پزشكي بوده اند ؛ تجليل شد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.96641492843628 seconds.
memoryUsage : 8427Kb