يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • شرايط فضاي فيزيكي خوابگاه هاي دانشجويي مناسب نيست .
      كد خبر: 23683
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      تعداد بازديد: 87
      ‍ معاون وزير بهداشت :

      شرايط فضاي فيزيكي خوابگاه هاي دانشجويي مناسب نيست .

      دكتر عباس شيراوژن معاون فرهنگي و دانشجويي وزارت بهداشت پس از بازديد از خوابگاه در حال ساخت مجتمع دانشگاهي پرديس كمالوند و خوابگاهاي پسرانه بوعلي و دخترانه آزادگان در گفتگو با خبرنگار وبدا گفت :
       امروز به اتفاق قائم مقام دبير كل مجمع خيرين سلامت كشور ، رييس دانشگاه علوم پزشكي و مدير كل اداره دانشجويي از مجموعه خوابگاه هاي دانشجويي بازديد داشته و مسائل و مشكلات دانشجويان را درخوابگاهي كه سكونت دارند از نزديك مورد بررسي قرار گرفت ، شرايط فضاي فيزيكي خوابگاه ها مناسبي نيست و از اين شرايط واقعا راضي هستيم ، حتما بايد شرايط زيست دانشجويي و مجموعه هاي مسكوني خوابگاه ها كه در آنها حضور دارند شرايطي بهتر و راحتري داشته باشند و خانواده ها دانشجويان با اطمينان خاطر بچه هاي خودرا براي تحصيل به دانشگاه فرستاده و دغدغه خاطر نداشته باشند.
       وي در خصوص اعتبار مورد نياز خوابگاه ها گفت : مجموعه اعتبار مورد نياز سنگين بوده كه بايد بخشي از آن از اعتبارات استاني و بخشي ديگر با كمك خيرين سلامت و بخشي توسط وزارت بهداشت تامين گردد تا بتوانيم ارتقايي در وضعيت ميعشتي و رفاهي دانشجويان داشته باشيم .
       وي در خصوص اعتبار خوابگاه در حال ساخت مجتمع دانشگاهي پرديس با توجه به فرسوده بودن خوابگاه ها دانشجويي گفت : عدد و رقم مورد نياز را بايد با كار كارشناسي بررسي نموده تا با انتخاب يك مدل تخصيصي مناسب اعتبار مورد نياز را تامين نماييم و به مردم لرستان قول خواهيم داد كه سعي كنيم مشكلات خوابگاهي را پيگيري و به حداقل برسانيم .
       دكتر بهرام دلفان رييس دانشگاه :
       اعتبار مورد نياز تكميل پروژه در حال ساخت خوابگاه مجتمع پرديس بدون تجهيزات ۸۰ ميليارد تومان مي باشد كه با توجه به پراكنده بودن و فرسوده و مستهلك بودن خوابگاه ها اتمام اين پروژه از ضروريات دانشگاه است و نيازمند كمك وزرات بهداشت و خيرين سلامت مي باشد.
       از ديگر نياز هاي ما خوابگاه متاهلي دانشجويي مي باشد كه براي خريد ۴۰ واحد براي دانشجويان متاهل و واحدهاي هم براي اعضاي هيات علمي در حال پيگيري با مسكن مهر براي خريد با توجه به قيمت مناسب و نزديكي اين واحدها با دانشگاه هستيم .
       معاون فرهنگي و دانشجويي وزارت بهداشت ، قائم مقام خيرين سلامت كشور و رييس دانشگاه از خوابگاه ها بازديد و با دانشجويان در خصوص مسايل و مشگلات خوابگاه ها به گفتگو پرداختند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.53691697120667 seconds.
memoryUsage : 8431Kb