شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نشست آموزشي ،هم انديشي و هم افزايي كارشناسان روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه با حضور رياست دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد
      كد خبر: 23736
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      تعداد بازديد: 64

      نشست آموزشي ،هم انديشي و هم افزايي كارشناسان روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه با حضور رياست دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد

      در اين نشست دكتر نوراله مريدي مدير روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه علوم پزشكي لرستان، كارشناسان روابط عمومي شبكه ها و بيمارستانها و حوزه ستادي  و تني چند از مشاورين در حوزه هاي امور شوراها و شهرداري ها ،اقتصادي و كار آفريني حضور داشتند .
       دكتر بهرام دلفان رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان:
      علاوه بر بعد درماني بايد در دانشگاه علوم پزشكي لرستان به ابعادي نظير اقتصادي و كارآفريني دانش بنيان ، بايد توجه جدي داشت .
      دكتر دلفان :در حوزه سلامت امكان ايجاد اشتغال فراوان وجود دارد و در همه موارد نبايد دنبال اشتغال صنعتي و دولتي باشيم بلكه بايد به بخش خصوصي اهتمام داشت .
      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان:عمده مراجعات حضوري مردم در دانشگاه علوم پزشكي لرستان براي اشتغال است و اگر سرمايه ها را به حوزه اشتغال آفرين سلامت هدايت كنيم بخشي از مشكلات اشتغال در استان لرستان حل شدني است
      دكتر دلفان :ابعاد اطلاع رساني ،اقتصادي و اشتغال زايي و كارآفريني را در دانشگاه علوم پزشكي لرستان بايد تقويت كرد .
       دكتر دلفان: روابط عمومي علاوه بر اطلاع رساني  بايد عهده دار اين نقش بسيار مهم و سازنده در جهت اطلاع رساني و ايجاد فرصت هاي مناسب براي پيشرفت ابعاد اقتصادي و كار آفريني نيز باشد .
        دكتر دلفان :روابط عمومي دانشگاه  بايد همواره با آموزش،  توان خود را در جهت بهتر نشان دادن  خدمات درماني بهداشتي ،آموزشي و پژوهشي تحقيقاتي نشان بدهد و خدمات انجام شده را با استفاده از رسانه هاي مدرن روز به بهترين وجه نمايش دهد .
      دكتر دلفان:ايرادات و انتقادات را به  بهترين روش ها بايد پاسخگو باشيم و با پيشنهادات  خود را اصلاح كنيم و با استفاده از ظرفيت  سازنده خيرين سلامت از سمتي ديگر در خدمتگزاري به مردم پيشقدم باشيم .
      دكتر دلفان: ابعاد فعاليت ها در دانشگاه علوم پزشكي لرستان بسيار وسيع و گسترده است و روابط عمومي نيز مدام بايد در انعكاس خدمات پيشگام باشد .
      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان:بايد از  انواع رسانه  ها چه مكتوب و چه مجازي براي ثبت اثر و سند خدمت براي آيندگان بهره ببريم و لزوم داشتن يك تاريخچه بصورت موزه اسناد در دانشگاه  علوم پزشكي لرستان ضروري است و داشتن يك مجموعه فرهنگي با توجه به سابقه خدمت در اين حوزه ارزشمند و ماندگار خواهد بود .
      دكتر دلفان:بايد  به روابط عمومي را از منظري حرفه اي نگريست ،و بايد با نگاه تحول گرايانه به روابط عمومي دانش و سواد سلامت را ارتقا دهيم.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.785649061203 seconds.
memoryUsage : 6800Kb