يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • كسب رتبه سرآمد كشوري در برنامه ي عملياتي و تقدير از مديران برتر اين حوزه
      كد خبر: 26119
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
      تعداد بازديد: 106

      كسب رتبه سرآمد كشوري در برنامه ي عملياتي و تقدير از مديران برتر اين حوزه

      نشست پايش مديران برنامه عملياتي صبح امروز به رياست دكتر بهرام دلفان و با حضور اعضا به منظور ارائه ي گزارش عملكرد و آمار مقايسه اي پايش برنامه عملياتي دانشگاه علوم پزشكي استان  در مقايسه با ميانگين كشوري ( در بين كلان دانشگاه هاي علوم پزشكي ) ، برگزار شد .  
      در اين نشست بيان شد ؛ با توجه به تنگناهاي موجود و بحث محدوديت هاي مالي ، دانشگاه علوم پزشكي لرستان توانسته است ( در مجموع و بالاتر از ميانگين كشوري ) ، جز دانشگاه هاي علوم پزشكي سرآمد باشد و رتبه ي سرآمد كشوري را كسب نمايد .
       دكتر دلفان در اين نشست با بيان اينكه ، برنامه ي عملياتي بايد در دل برنامه ي استراتژيك دانشگاه گنجانده شود ؛ اظهار داشت : با يك برنامه ي استراتژيك ، مي توان به افق هاي پيش رو نگاه كرد و در دل آن بايد برنامه عملياتي و پايش ها گنجانده شود تا در راستاي سند چشم انداز دانشگاه ، كارها خوب پيش برود و همه رو به جلو حركت كنيم .
      وي افزود : اميد مي رود با تلاش هاي بيشتر و هماهنگي هاي صورت گرفته در بين واحد هاي مختلف دانشگاه و نگاه مثبت به برنامه هاي استراتژيك و عملياتي ،  عملا بتوانيم اين جايگاه را حفظ كرده و انتظار مي رود كه در سال هاي آتي با كسب رتبه هاي بهتر ، شاهد تحول عظيمي در حوزه ي سلامت استان بخصوص در بحث زير ساخت ها باشيم .
       رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان با اشاره به افتتاح پروژه هاي عمراني اين دانشگاه و توسعه ي زيرساخت ها بهداشتي و درماني استان ؛ گفت : در بين دستگاه هاي اجرايي استان ، دانشگاه عملكرد خوبي را از خود نشان داده است و روند پيشرفت كارها در حوزه هاي مختلف نيز مطلوب ارزيابي مي شود .
       در پايان اين نشست با اهدا لوح سپاس و تقديم هدايايي ( به ۲۰ نفر ) از مديران برنامه عملياتي دانشگاه ، به صورت ويژه تجليل بعمل آمد .

       چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱
       علي حيدري / وبدا لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.529109954834 seconds.
memoryUsage : 6801Kb