پنج شنبه،20 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • برگزاري نشست مجمع سلامت و امنيت غذايي در دلفان
      كد خبر: 26840
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      تعداد بازديد: 88

      برگزاري نشست مجمع سلامت و امنيت غذايي در دلفان

      نشست دوره‌اي مجمع سلامت و امنيت غذايي شهرستان دلفان با حضور دكتر عزت‌پور دبير مجمع سلامت و امنيت غذايي استان لرستان در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.
      در ابتداي اين نشست، دكتر عزت‌پور ضمن بيان اين موضوع كه مجمع سلامت و امنيت غذايي چه در سطح استان و چه شهرستان، بصورت كارشناسانه در خصوص دغدغه‌هاي حوزه سلامت شهروندان به فعاليت مي‌پردازد و نتيجه‌ي مطلوب زماني حاصل خواهد شد كه تمامي ادارات با همكاري و هم‌افزايي به رفع مشكلات حوزه سلامت بپردازند،
      وي به برخي از مصوبات جلسه ي قبل و چالش‌هاي حوزه سلامت شهرستان دلفان اشاره كرد.
      در ادامه دكتر جهانيان دبير مجمع سلامت و امنيت غذايي شهرستان دلفان نيز مشكلات و معضلات حوزه سلامت شهرستان كه عمدتا پرسش‌هاي مطرح شده‌ي شهروندان دلفاني در فضاهاي حقيقي و مجازي هست را عنوان كرد.
      دكتر جهانيان همچنين پيشنهاد كرد كه به منظور بهبود وضعيت سلامت شهرستان دلفان، جلسات اين مجمع كه هر ۳ ماه يكبار برگزار شده است را به صورت ماهانه برگزار كنند كه مورد موافقت رئيس مجمع نيز قرار گرفت.
      در اين نشست پيرو مسايل و چالش‌هاي گوناگون مرتبط با سلامت، موضوعات سلامت‌ محور شهرستان از جمله مشكلات سايت زباله، پرسه زدن سگ‌هاي ولگرد در سطح شهر و روستاهاي شهرستان، وضعيت پيشرفت ساخت تصفيه‌خانه فاضلاب، نگهداري دام توسط برخي از شهروندان در مناطق شهري، مشكلات زيست‌محيطي ناشي از وجود مراكز عرضه مرغ زنده در روستاهاي اطراف شهر، وضعيت بهداشتي كشتارگاه‌ها، شيوع بيماري‌هاي مشترك بين انسان و دام بخصوص CCHF، كشتارهاي غير مجاز، آلودگي صوتي ناشي از كارگاه‌هاي جوشكاري و نجاري در سطح شهر و... مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
      دكتر جهانيان در صحبت‌هاي پاياني خود گفت : با توجه به اينكه در ارتباط با شكايات و نارضايتي‌هاي بهداشتي، معمولا عموم مردم شبكه بهداشت را مقصر اصلي برشمرده و اين اداره را آماج انتقادات خود قرار مي‌دهند در حاليكه در اغلب موارد متولي اصليِ رسيدگي به مشكل بهداشتيِ پيش آمده ادارات ديگر مي‌باشند، مي‌بايست مسيرهاي بررسي مشكلات بهداشتي مردم از طريق نشست‌هاي مشابه به سمتي تغيير كند كه روشنگري بيشتري صورت پذيرفته و نتيجه‌ي بهتري كسب كرد.
      در پايان اين نشست مهندس اصغر قهرماني فرماندار و رئيس مجمع سلامت و امنيت غذايي دلفان گفت : از آنجايي كه انجام هر اقدامي كه تمامي اجزاي جامعه بتوانند از آن بهره‌مند شوند نيازمند همكاري و همراهي تمام ارگان‌هاي دولتي‌ و غيردولتي است، در حوزه سلامت عموم جامعه نيز همه‌ي ادارات و ارگان‌ها موظف و مكلف بوده و مي‌بايست در حيطه‌ي وظايف خود در حوزه سلامت تمام تلاششان را انجام داده و بهترين عملكرد را ارائه دهند.
       روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان شهرستان دلفان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543350 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.87349319458008 seconds.
memoryUsage : 8550Kb