شنبه،15 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • اعزام دو تيم بهداشتي درماني و دندان‌ پزشكي به مناطق محروم كوي علي آباد خرم‌آباد
      كد خبر: 27570
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      تعداد بازديد: 80

      اعزام دو تيم بهداشتي درماني و دندان‌ پزشكي به مناطق محروم كوي علي آباد خرم‌آباد

      معاون سلامت‌ و دفاع زيستي سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دو تيم درماني و دندان‌پزشكي گروه جهادي شهيد اميري به منطقه محروم كوي علي آباد از محلات  شهرستان خرم‌آباد اعزام‌ شد.
      سرهنگ پاسدار عبدالوحيد ملك‌آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار وبدا لرستان اظهار داشت: در راستاي مردم ياري و مردم داري و پديده ي گرماي بي سابقه در شهر خرم آباد، قرارگاه جهادي شهيد اميري با پشتيباني معاونت سلامت و دفاع زيستي سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و همكاري موسسه تامين درمان بسيجيان اقدام به برگزاري اردوي جهادي در مسجد النبي (ص) در منطقه محروم كوي علي آباد نمود.
      وي افزود: اكيپ اعزامي شامل: پزشك عمومي، دندان‌پزشك، دستيار داندانپزشك،  پرستار، فوريت پزشكي و روانشناسي است كه با وسايل و تجهيزات مورد نياز تيم را براي ارائه خدمات بهتر به مردم اين منطقه همراهي كردند.
       معاون سلامت و دفاع زيستي سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بيان اينكه در اين اعزام بيش از ۱۵۰ نفر در بخش‌هاي درماني، پرستاري و بهداشتي ارائه خدمت كردند؛ افزود: خدماتي كه در اين اعزام ارائه شد. ‏شامل: ويزيت، معاينه ، مشاوره، تست قندخون و فشارخون، آموزش بهداشت و دارو  به اهالي منطقه است.
      ملك آرا با اشاره به خدمات درماني و دندان‌پزشكي در اين اعزام عنوان كرد: علاوه بر خدمات پزشكي و مشاوره اي،  خدمات دندان‌پزشكي در قالب طرح ياسر توسط موسسه خدمات درماني بسيجيان لرستان به ۵۰ نفر از اهالي اين منطقه ارائه شد.
      وي گفت: افرادي كه نياز به تخصص درماني و دندانپزشكي در اين اعزام شناسايي و به مراكز بهداشتي و درمانگاه ولايت بسيجيان استان ارجاع داده مي شوند.
       جمعه ۱۳مرداد ماه  ۱۴۰۲
       عزيز كلهر / وبدا لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543340 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.55878615379333 seconds.
memoryUsage : 8431Kb