دوشنبه،17 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • باعث اميد بخشي به نيازمندان خواهد بود
      كد خبر: 27600
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      تعداد بازديد: 60
      تعامل و همكاري بيمه سلامت و مجمع خيرين سلامت؛

      باعث اميد بخشي به نيازمندان خواهد بود

       طي نشستي با حضور دكتر محسن اسدبيگي مدير كل بيمه سلامت استان لرستان، كاظم مرادي فر رئيس هيئت مديره مجمع خيرين سلامت استان و دكتر بهروز عزت‌پور رئيس دبيرخانه سلامت و امنيت غذايي و امور مشاركت‌هاي اجتماعي دانشگاه علوم پزشكي استان جهت همكاري و تعامل بيشتر طرفين با هدف كمك به نيازمندان برگزار شد و بر رايگان بودن پنج دهك درآمدي جامعه از نقاط قوت سازمان بيمه سلامت تاكيد شد.
       در اين نشست آقايان: مرادي فرد و عزت‌پور، ضمن تقدير از تلاش‌هاي  بي‌وقفه دكتر اسدبيگي در زمينه كمك به بيماران خاص و صعب العلاج تاكيد كردند: همواره حمايت از افراد نيازمند سر لوحه و هدف ما بوده و جهت همكاري با بيمه سلامت و كمك به نيازمندان و شناسايي افراد فاقد بيمه با همكاري انجمن‌ها و سمن‌هاي حوزه سلامت اقدام خواهيم كرد.
       سپس دكتر اسدبيگي در اين نشست با اشاره به اينكه تعامل و همكاري با مجمع خيرين سلامت استان و دانشگاه علوم پزشكي علاوه بر افزايش اميدبخشي به نيازمندان ، باعث منشا خير براي استان خواهد بود ، گفت : با شروع طرح صندوق بيماران خاص و صعب العلاج در استان توانسته‌ايم بيشترين ثبت نام و  پرداخت هزينه به بيماران را در سطح كشور داشته باشيم.
      وي افزود: در اجراي طرح بيماران خاص و صعب العلاج تا به حال نزديك به ۱۷ ميليارد تومان به بيماران كمك شده است.
      مدير كل بيمه سلامت استان لرستان با اشاره به اينكه آمادگي كمك به بيماران نيازمند را داريم، يادآور شد: بيماران خاص و صعب العلاج مي‌توانند جهت دريافت هزينه درمان در سال جاري به بيمه سلامت مراجعه كنند.
      وي با اشاره به اجراي طرح پوشش بيمه همگاني خاطرنشان كرد: رايگان شدن پنج دهك درآمدي و كاهش ميزان مشاركت در پرداخت حق بيمه در دهك‌هاي ۶ تا ۹ يكي از نقاط قوت سازمان بيمه سلامت مي باشد كه اميد افزايي خوبي در جامعه ايجاد كرده است.
      دكتر اسدبيگي تصريح كرد: شناسايي افراد فاقد بيمه در طرح پوشش بيمه همگاني از موضوعات مهم مي‌باشد كه بايد از طرق مختلف بتوانيم به اهداف خود دست پيدا كنيم و بتوانيم از ظرفيت‌هاي موجود در استان در اين زمينه استفاده كنيم.
      وي ادامه داد: افراد فاقد بيمه مي‌توانند به صورت رايگان تحت پوشش قرار بگيرند و از خدمات درماني در مراكز دولتي تا سقف ۹۵ درصد بهره‌مند شوند.
       مرداد ماه ۱۴۰۲
       علي حيدري / وبدا لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543340 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.9236421585083 seconds.
memoryUsage : 8431Kb