سه شنبه،18 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • برگزاري نشست بررسي بودجه بندي و هزينه هاي بيمارستاني دانشگاه
      كد خبر: 27714
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      تعداد بازديد: 116

      برگزاري نشست بررسي بودجه بندي و هزينه هاي بيمارستاني دانشگاه

      در اين نشست دكتر بهرام دلفان رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان چگونگي بودجه بندي و استقلال مالي  ۷۰ درصدي شبكه ها و بيمارستان ها را  براساس دستور العمل هاي جديد و تعيين سقف هاي مالي ابلاغ كرد و با تشريح الويت بندي‌ها، گفت: از يكم شهريور ۱۴۰۲  شبكه ها و بيمارستان ها  موظف اند با افزايش درآمدها و با كاهش هزينه ها بر پايه اصل صرفه جويي براساس در آمدهاي حاصله منابع خود را افزايش دهند و همچنان در برخي موارد حمايت هاي خود و نظارت مستمر را انجام خواهيم داد و بايد در هر شرايطي بنحو احسن پاسخگوي مشكلات مردم در عرصه هاي درماني و بهداشتي باشيم .
       در ادامه دكتر علي فرهادي معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه گفت: از سال ها پيش بايستي وابستگي شبكه ها و بيمارستان ها را به ستاد كمتر مي شد و امروز با دستور العمل هاي جديد شاهد كاستن اين وابستگي ها خواهيم بود .
      دكتر فرهادي فزود: همكاران مالي و بودجه با ارسال به موقع اسناد، كسورات ها، تعهدات و ثبت آنها در روند چرخه مالي بايد با برنامه هاي از پيش تعيين شده  و بصورت عملياتي ورود پيدا كنند و با رفع موانع پيشرو و الويت بندي مشكلات ، بتوانيم بهتر از گذشته در عرصه مديريت مالي و ديگر عرصه ها بصورت كيفي   ورود پيدا كنيم.
      دكتر سياوش بيرانوند معاون درمان دانشگاه با تاكيد بر اصل اعتبار بخشي و حفظ و نگهداري صحيح از تجهيزات و اموال بيت المال در حوزه درمان بر افزايش منابع و دوري از هزينه ها و درخواست هاي غير ضروري تاكيد كرد.
      در پايان اين نشست روساي شبكه ها و بيمارستان ها مسائل و مشكلات حوزه كاري خود را با دكتر دلفان و معاونين دانشگاه در ميان گذاشتند و در اين زمينه به رايزني و بحث و گفتگو پرداختند.
      شنبه ۲۸مرداد ۱۴۰۲
      عزيز كلهر خبرنگار وب دا لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543348 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.57884001731873 seconds.
memoryUsage : 8543Kb