يکشنبه،16 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • با نگاه تحول و تعالي در دروس معارف اسلامي
      كد خبر: 27937
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      تعداد بازديد: 94
      برگزاري اولين نشست كارگروه معارف دانشگاه،

      با نگاه تحول و تعالي در دروس معارف اسلامي

      نشست كارگروه تحول و تعالي دروس معارف، صبح امروز با حضور اعضا، بمنظور بررسي مسائل و مباحث مربوط به كارگروه معارف اسلامي دانشگاه علوم پزشكي استان، طبق دستورالعمل هاي اجرايي آن، برگزار شد.
      در اين نشست، معاون فرهنگي ، دانشجويي دانشگاه هدف از تشكيل اين جلسه را نگاه ويژه به مسائل فرهنگي و تحول و تعالي دروس معارف اسلامي در دانشگاه دانست و گفت: نقش بي بديل كارگروه معارف در راستاي اسلامي كردن دانشگاه ها و آشنا كردن جوانان با مباحث مذهبي و ديني و فرهنگي، بر كسي پوشيده نيست.
       خانم دكتر مرداني با اشاره به دستورالعمل هاي اجرايي كارگروه معارف و سياست هاي كلان وزارت بهداشت، گفت: فلسفه ي تشكيل اين كارگروه و سياست هاي ابلاغي آن به گونه است كه فضاي كلاس هاي تدريس گروه معارف به حالت ميز گردي برگزار شود و تبادل افكار نيز صورت پذيرد.
       سپس دكتر طاهري كلاني سرپرست حوزه ي رياست دانشگاه علوم پزشكي استان، نگاه مسئولين دانشگاه به مسائل فرهنگي را مثبت ارزيابي كرد و گفت: در خصوص مسائل فرهنگي و دانشجويي، يك نگاه كاملا مثبتي در دانشگاه وجود دارد و توجه به اين مسائل مهم نيز دغدغه ي ماست.
      در ادامه، حجت اسلام مراديان مدير گروه معارف دانشگاه، تغيير نوع نگاه ها به مسائل فرهنگي را مهم دانست و گفت: با توانمندسازي اعضاي هيات علمي گروه معارف دانشگاه و با مخاطب شناسي آنان، مي توان شاهد تغيير نوع نگاه ها و سبك تدريس بهتري در دروس گروه معارف بود.
       در اين نشست در خصوص نحوه ي برگزاري جشنواره هاي قرآني، سيمرغ، معادل سازي دروس معارف، برگزاري اردوهاي راهيان پيشرفت، چيدمان قفسه هايي در محيط دانشگاه با معرفي كتب مذهبي، ديني و نصب نقشه هاي تاريخ اسلام، توانمندسازي اعضاي گروه معارف، بررسي آسيب هاي اجتماعي و ديگر مسائل و مباحث فرهنگي، بحث و تبادل نظر شد.
       دوشنبه ۱۳ شهريور ماه ۱۴۰۲
      علي حيدري / وبدا لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543340 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 5.1268508434296 seconds.
memoryUsage : 8430Kb