دوشنبه،10 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • حجت الاسلام محسن قلندري به عنوان مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي لرستان معرفي شد
      كد خبر: 28009
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      تعداد بازديد: 86

      حجت الاسلام محسن قلندري به عنوان مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي لرستان معرفي شد

      در اين آيين دكتر بهرام  دلفان رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان با تقدير از حضور معنوي و با شكوه دانشگاهيان علوم پزشكي در مراسم اربعين حسيني اظهار داشت : دانشگاه  در طيف بسيار گسترده اي ، شبانه روز در حال خدمت به مردم است و ما تا صعب العبور ترين نقاط در استان  با استفاده از پايگاه هاي هوايي فوريتهاي پزشكي خدمات خود را ارائه مي‌دهيم.
      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان افزود :  زمان مسئوليت حجت الاسلام سيد مرتضي  حسيني مصادف با شيوع ويروس منحوس كرونا بود
      كه با مجموعه نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در  دانشگاه برپايه همدلي و همراهي بي نظير توانستيم بسياري از مشكلات را از پيش رو برداريم .
      دكتر دلفان افزود :دانشگاه علاوه بر ارائه خدمات در بخش هاي درماني ،بهداشتي ،آموزشي ،تحقيقاتي ، پژوهشي و خدماتي در مراسمات اربعين ،راهيان نور ،اردوهاي جهادي و خدمت به مناطق كم برخوردار بسيار فعالانه عمل كرده است .
      رئيس دانشگاه تصريح كرد : امروز به لطف خدمات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و راهي مقدس  كه با ايمان به خدا و توجه به هدايت هاي بي نظير و منويات متعالي رهبري معظم انقلاب اسلامي پيموده ايم ، دانشگاه از حيث توسعه و توانمندي اصلا با گذشته قابل مقايسه نيست ،اما در راه خدمت به مردم و ايجاد بسترهاي مناسب  خدماتي و بهداشتي و درماني   در حال تلاش‌ هاي ثمر بخشي هستيم.
      وي در ادامه تاكيد كرد :دستاوردهاي نظام اسلامي در حوزه علوم پزشكي بي شمار هستند و با افتخار امروز شاهد توليد داروهايي موثر  هستيم كه آنها را با نام و نشان لرستان مي شناسند .
      در اين آيين حجت الاسلام شمسي فر امام جمعه موقت خرم آباد، حجت الاسلام مير احمدي معاون توسعه نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي كشور ، حجت الاسلام حاتمي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاههاي لرستان ، حجت الاسلام سيد مرتضي حسيني ،حجت الاسلام محسن قلندري مسئول جديد نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه علوم پزشكي لرستان به ايراد سخنراني پرداختند و همگي  بر حفظ  وحدت و همدلي، دشمن شناسي ،همكاري‌هاي همه جانبه و مسئوليت پذيري و رسالت ديني خود در دانشگاه تاكيد كردند .
      در پايان اين آيين از خدمات ارزشمند حجت الاسلام سيد مرتضي حسيني تجليل به عمل آمد و حكم  مسئوليت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي لرستان به حجت الاسلام محسن قلندري ابلاغ شد .
      دوشنبه ۲۰ شهريور ماه  ۱۴۰۲
       عزيز كلهر / وبدا لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543340 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.9813578128815 seconds.
memoryUsage : 8429Kb