دوشنبه،10 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • برگزاري نشست هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور دكتر سعيد كريمي معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي
      كد خبر: 28194
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      تعداد بازديد: 134

      برگزاري نشست هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور دكتر سعيد كريمي معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي

      در اين نشست كه با حضور اعضا هيات رئيسه دانشگاه برگزار شد؛ دكتر بهرام  دلفان رئيس دانشگاه به تشريح عملكرد ارائه گزارش از فعاليت هاي بهداشتي، درماني، آموزشي تحقيقاتي ، پژوهشي و عمراني  دانشگاه پرداخت.
      دكتر دلفان با استمرار بر ادامه فعاليت هاي عمراني دانشگاه در ساخت پروژه ها و تامين تجهيزاتي، روند توسعه و پيشرفت در دانشگاه را  مثبت ارزيابي كرد و بر تامين منابع مناسب براي اجراي استمرار  روند خدمت به مردم  و ايجاد بسترهاي مناسب درماني و بهداشتي در استان لرستان تاكيد كرد .
      در ادامه دكتر سياوش بيرانوند معاون درمان دانشگاه با ارائه گزارش مبسوطي از چگونگي  اجراي نظام ارجاع و عملكرد شش ماهه ي اول سال ۱۴۰۲  در بخش نظارت بر درمان پرداخت و با ارائه مسائل و مشكلات پيشرو از جنبه هاي تامين و نوسازي  تخت هاي بيمارستاني، نوسازي بيمارستان‌ها، تسريع در اختصاص اعتبار براي ساخت  پروژه هاي بزرگ بيمارستاني در دست اقدام، بودجه مناسب براي رفع مشكلات بخش هاي بيمارستاني، تامين اعتبارات براي نوسازي تجهيزات پزشكي فرسوده ،جايگزين نمودن آمبولانس هاي بيمارستان‌هاي دانشگاه با توجه به فرسوده بودن ناوگان كنوني، نوسازي تاسيسات بيمارستاني، تامين بودجه لازم جهت سرويس و تعمير تجهيزات پزشكي از جمله اكسيژن سازها، وضعيت هتلينگ و تعرفه ها، تامين نيروهاي  پزشكي عمومي، متخصص و فوق تخصصي با توجه به آمارها نسبت به تخت هاي فعال، مسائل و مشكلات را با معاون وزير بهداشت در ميان گذاشت .
      دكتر كريمي با تقدير از تلاش هاي موفقيت آميز دكتر دلفان در طي دوسال اخير گفت :
      دكتر دلفان با سخت كوشي تحولات عظيمي را به وجود آورده است كه در زمينه تخت هاي بيمارستاني، با اضافه كردن ۱۱۰۰ تخت بيمارستاني به استان در دو سال آينده لرستان  براي هميشه خود را به آمار و ارقام كشوري در اين زمينه خواهد رساند .
      معاون درمان وزير بهداشت افزود: همواره تجهيزات مصوب شده را در اختيار دانشگاه قرار خواهيم داد كه سعي داريم در زمينه درمان سرطان نيز تجهيزات لازم  را تامين كنيم .
      دكتر كريمي تصريح كرد :رويكرد وزارت بهداشت در جهت تعالي نظام سلامت است و در واگذاري تجهيزات، تامين منابع و امكانات با دانشگاه همكاري خواهيم كرد .
      شنبه ۱۵مهر ماه
      ۱۴۰۲

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 4.2746999263763 seconds.
memoryUsage : 8548Kb