دوشنبه،10 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دكتر بهرام دلفان رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 28377
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      تعداد بازديد: 121

      دكتر بهرام دلفان رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان

      دكتر بهرام دلفان رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان به اتفاق دكتر سياوش بيرانوند معاون درمان دانشگاه، كادر پزشكي و پرستاري و كاركنان مركز آموزشي، درماني  شهيد رحيمي خرم آباد با تجمع در محوطه ي اين بيمارستان  ضمن ابراز انزجار از جنايات رژيم جعلي صهيونيستي و حمايت هاي خصمانه استكبار جهاني با شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل، با پشتيباني از مردم ستمديده ي غزه و فلسطين، نسل كشي رژيم پوشالي  اشغالگر قدس را محكوم كردند.
      به گزارش خبرنگار وب دا لرستان:دكتر دلفان با تشريح ابعاد جنايات سازمان يافته صهيونيست هاي غاصب و برخي دولت‌هاي اروپايي و غربي و حاميان  پليد سفاك آنها، كشتار نوزادان، كودكان و مردم غزه و تجاوز به اراضي جنوب لبنان را محكوم كردند .
      در ادامه حجت الاسلام رضا مرادي نيز با محكوم كردن رژيم صهيونيستي و حملات ددمنشانه آنها به كودكان و زنان و كشتار دسته جمعي مردم غزه گفت:
      اسرائيل از همان روز اول  از حماسه مجاهدين فلسطيني و جبهه مقاومت، در عمليات طوفان الاقصي شكست خورد، اين شكست راهبردي  براي اسرائيل گران تمام شد و كشتار قبلي و فعلي اسرائيل عليه مردم مظلوم فلسطين يك تفاوت عمده دارد، كه قبلاً براي زهر چشم گرفتن از مردم ستمديده فلسطين بود؛ اما اين بار براي پنهان كردن شكست تاريخي اش از حماس است. امروز رژيم صهيونيستي  در پي جبران شكست مفتضحانه است و براي حفظ هيمنه پوشالي خود دست به هر كاري مي‌زند.
       رژيم كودك كش صهيونيستي چيزي براي از دست دادن ندارد، آخرين تلاش‌هاي خود را  با فاجعه آميزترين كارها انجام مي‌دهد،حمله آنها به بيمارستان المعمداني دست و پا زدن پاياني اين رژيم سفاك است .
      حمله به منازل مسكوني و مناطق غير جنگي، جنايات جنگي است، اما بيمارستان، ها در همه دنيا در بدترين جنگ‌هانيز نقطه امن است، اما رژيم جنايتكار صهيونيستي بيمارستان المعمداني را هدف اصلي حملات خود قرار داد.
       اين رژيم پوشالي  صهيونيستي حاضر است حتي به قيمت نشان دادن چهره ددمنشانه خود براي حفظ خود، نگاه جهاني را به خود معطوف نمايد.
      اهداف آنها در اين جنايت‌ها ايجاد رعب و وحشت و تزلزل در بين مردم و فلسطين و جبهه مقاومت است؛ اما مردم فلسطين و جبهه مقاومت متحد هستند و همين اتحاد بلاي جان صهيونيست ها، شده است.
      امروز رزمندگان جبهه مقاومت تنها نيستند؛ همه ي ما جبهه مقاومت هستيم و بايد با صبر و استقامت و مستحكم بايستيم، ما از مرگ نمي‌ترسيم اين برگ برنده ماست و جزء تفكر اسلامي ماست، سيره و روش ما، انديشه و تفكر خط سرخ حسيني(ع) است. اين همان چيزي است كه نقطه مقابل تفكر صهيونيستي است، كشته شدن در راه آرمان‌ها، دين و قرآن براي ما مسلمان‌ها افتخار است.
      ديدن صحنه‌هاي كشته شدن زنان و مردان و كودكان گرچه براي ما دردآور است ولي آنها به فيض شهادت نائل آمدند ، نهال شهادت در دل بچه‌ها روييده شده و در عين حال همين صحنه‌ها براي دشمن رعب آور است.
      ما ملت ۸ سال دفاع مقدس هستيم اين صحنه‌ها براي ما آشناست، ملتي كه با فرهنگ شهادت زندگي كند شكست برايش معنا ندارد.
      رهبر معظم انقلاب فرمودند: رژيم پوشالي اشغالگر صهيونيست ۲۵ سال آينده را نخواهد ديد اما در سخنراني اخير ابراز داشتند كه اسرائيل خودش عجله دارد و زودتر از اين‌ها خواهد رفت.
      ما نگاهمان و افق ديدمان با افق كربلا تنظيم شده است، به قول سردار دل‌ها شهيد  حاج قاسم سليماني عزيز ، ما ملت امام حسينيم، ما توحيد را مديون كربلائيم و گوش به فرمان فرماندهي معظم كل قوا رهبر معظم انقلاب اسلامي هستيم.
      در پايان اين  مراسم شركت كنندگان در اين اجتماع با سر دادن شعارهاي مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، ضمن ابراز انزجار از اقدامات و حملات ددمنشانه رژيم صهيونيستي با شهدا و مردم مظلوم فلسطين بيعت نمودند.
      پنجشنبه ۲۷مهرماه ماه ۱۴۰۲
      عزيز كلهر خبرنگار وب دا لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 7.7033720016479 seconds.
memoryUsage : 8446Kb