يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • توزيع ۶۸ پزشك متخصص در مراكز درماني استان
      كد خبر: 28671
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      تعداد بازديد: 79

      توزيع ۶۸ پزشك متخصص در مراكز درماني استان

      در اين آئين، دكتر بهرام دلفان رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان ضمن خوش آمد گويي به متخصصين جديد الورود به سيستم درماني استان لرستان اظهار داشت: يكي از دغدغه هاي استان‌هاي كم برخوردار كمبود پزشك عمومي و متخصص است كه عليرغم آموزش و تربيت اين همه متخصص، بازهم با كمبود نيروي عمومي و تخصصي پزشكي مواجه ايم كه از گلايه ها و انتظارت مردم و بازديد هاي به عمل آمده مي شود به آن پي برد .
      وي افزود: همواره دانشگاه به دنبال جذب تخصص و شرايط ماندگاري آنها مي باشد كه حرف نهايي را در ابن قضيه منايع مالي و درآمدها مي زنند كه با برنامه هاي طراحي شده با توجه به اصل صرفه جويي، به دنبال افزايش در آمدهاي دانشگاه هستيم .
      دكتردلفان تصريح كرد:  خدمتگزاري به مردم در عرصه سلامت وظيفه ماست و هيچ التزامي بالاتر از خدمت به بيماران و تامين سلامت جامعه نيست؛ لذا با توجه به مسئوليت خطير متخصصين در درمان بيماران به دنبال ايجاد بستري مناسب براي ارتقا امور رفاهي و تسهيلات متناسب براي پزشكان متخصص هستيم .
      دكتر دلفان بيان داشت : ۶۸ متخصص در رشته هاي تخصصي پزشكي از قبيل : پاتولوژي، ارتوپدي، پوست و مو ، داخلي ، عفوني، قلب، نورولوژي ، بيهوشي ، پزشكي هسته اي، جراحي عمومي، جراحي مغز و اعصاب، اورولوژي، روانپزشكي، زنان و زايمان، طب اورژانس، طب فيزيكي،  اطفال، گوش و حلق و بيني در مراكز درماني استان توزيع خواهند شد.
      رئيس دانشگاه گفت: از ابتداي سال تاكنون نيز ۱۲ نيروي تخصصي بصورت موردي و ۱۰ متخصص ديگر نيز بصورت  تمديد طرح جذب شده اند كه من حيث المجموع تا كنون ۹۰ نيروي تخصصي در سال‌جاري جذب و در مراكز درماني مشغول خدمت به مردم مي باشند.
      در ادامه دكتر سياوش بيرانوند معاون درمان دانشگاه نيز با تشريح بافت اجتماعي و فرهنگي لرستان، دانشگاه را در همه سطوح خدمتگزار مردم دانست و در مورد دستورالعمل‌هاي تخصصي در رابطه با درمان بيماران توضيحاتي تخصصي را ارائه داد .
      در ادامه، محمد شريف مالمير مدير توسعه دانشگاه نيز مطالبي را در زمينه ي اداري و دستورالعل هاي موجود در رابطه با نحوه عملكرد متخصصين در زمينه هاي خدمتي  تشريح كرد.
      پنجشنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۲
       عزيز كلهر خبرنگار وب دا لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 7.4256761074066 seconds.
memoryUsage : 8439Kb