دوشنبه،10 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • ولايت مداري شاخصه ي همه ي شهداست
      كد خبر: 28936
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      تعداد بازديد: 59

      ولايت مداري شاخصه ي همه ي شهداست

      حجت الاسلام قلندري در همايش فاطمه در آينه بسيج و جبهه مقاومت بيان داشت: ولايت پذيري مهمترين مبحث و شاخصه ي ولايت مداري و ولايت مداري هم مهمترين شاخصه ي همه ي شهدا مي باشد كه خداوند بهترين حالات روحي را به آنان اعطا فرموده است.
       در اين همايش، قلندي مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي استان، اخلاص در عمل را يكي از خصيصه ها و شاخصه هاي يك انسان متقي دانست و گفت:
      كار خالصانه انجام دادن براي رضاي خداوند براي ما انسان ها بسيار سخت است و بايد اهل دل بود تا به مقام اخلاص در عمل رسيد كه نتيجه اش همين تعالي روح است.
       وي افزود: بخيل ترين افراد كساني هستند كه اسم پيامبر را بشنوند و صلوات نفرستند.
       دكتر بهرام دلفان رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان با اشاره به پروژه هاي عمراني و دست آوردهاي دولت سيزدم گفت: طي اين مدت ۶۵ پروژه ي عمراني تكميل شده و بطور ميانگين هر ۱۰ روز يك پروزه به بهره برداري رسيده است.  
       وي افزود: علاوه بر آن و از مجموع ۸۵ پروژه ي جديد و در دست اقدام دانشگاه، ۱۵ پروژه تا پايان سال به بهره برداري مي رسند و ما بيش از هر دستگاه اجرايي ديگري پروژه عمراني (تكميل شده) در استان داشته ايم كه عملكرد خوبي را نشان مي دهد.
      دكتر دلفان بيان داشت: سه پروژه ي مهم استاني از جمله ابر پروژه ي بيمارستاني نيايش خرم آباد با ۶۰۰ تخت بيمارستاني، يكي از اين پروژه هاي عمراني دانشگاه است كه از درصد پيشرفت فيزيكي خوبي برخوردارند.
       دكتر دلفان در پايان سخنانش از خريد و نصب تجهيزات بيمارستاني با توجه به نظام سطح بندي خدمات در سطح استان، تحول در نيروي انساني و راه اندازي فاز دوم راديو تراپي خرم آباد و بروجرد خبر داد.
       وي در بحث اردوهاي جهادي گفت: اردوهاي جهادي زيادي داشته ايم و در بحث دندانپزشكي به خودكفايي رسيده ايم و اميد است در ساير بخش ها به اين امر مهم دست يابيم.
       در پايان اين همايش مذهبي از دكتر حميدرضا فولادوند و دكتر كامران آزادبخت دو نفر از بسيجيان دانشگاه به نمايندگي از بسيجيان شاغل در دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان با اهدا لوح سپاس تجليل شد.
       چهارشنبه هشتم آذر ماه ۱۴۰۲
      علي حيدري / وبدا لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.53357815742493 seconds.
memoryUsage : 8428Kb